نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تاتنهام می‌گوید در شب رویارویی شاگردانش با چلسی، هیچ انگیزه‌ای برای رحم کردن به تیم سابق خود ندارد.

مورینیو: به چلسی رحم نمی‌کنیم!

به گزارش خبرورزشی، یکشنبه شب یک بازی خاص انتظار ژوزه مورینیو را می‌کشد. مرد پرتغالی که اخیراً جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت تاتنهام گرفته است، پس‌فردا در دربی لندن از تیم سابقش چلسی پذیرایی خواهد کرد و می‌داند که اگر این بازی را ببرد می‌تواند جای همشهری آبی‌پوش را در رده چهارم جدول بگیرد. رویارویی تاتنهام با چلسی، رویارویی مورینیو با تیمی است که در دو مقطع مختلف با این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. او، اما می‌گوید این موضوع کم‌اهمیت‌ترین مسئله‌ای است که در این بازی ذهنش را مشغول می‌کند، چون تمام فکر و ذهن او روی کسب سه امتیاز بازی متمرکز است.

مورینیو ۵۶ ساله که از زمان ورودش به تاتنهام در پنج بازی از لیگ برتر انگلیس موفق به کسب چهار پیروزی شده است، گفت: من برای این بازی صد درصد تاتنهامی‌ام. من همیشه طرف تیمی هستم که سرمربی آن باشم و در ذهنم کوچک‌ترین جایی برای فکر کردن به تیم‌های سابقم وجود ندارد.

مورینیو ادامه داد: من در تمام تیم‌های قبلی‌ام هر کاری از دستم ساخته بوده انجام داده‌ام، اما آن‌ها برایم به تاریخ پیوسته‌اند. تیم فعلی من تاتنهام است، پس اینکه یکشنبه شب طرف کدام تیم هستم، کاملاً مشخص است و از جنبه احساسی مشکلی برایم پیش نخواهد آمد.

مورینیو افزود: برای من همیشه تیمی که در آن کار می‌کنم، بهترین و بزرگ‌ترین تیم دنیاست. همیشه طرفدار باشگاهی هستم که در آن کار می‌کنم.

یکی از بازیکنانی که مورینیو از زمان ورودش به تاتنهام نتوانسته از او استفاده کند، سنگربان فرانسوی ۳۲ ساله این تیم، هوگو یوریس است که ماه اکتبر شانه‌اش در رفت و انتظار نمی‌رود که تا یکی دو ماهه اول سال میلادی جدید به میادین برگردد.

آقای خاص در این باره هم اظهار داشت: یوریس یک قهرمان است، منظورم فقط قهرمان جام جهانی نیست بلکه از هر نظر می‌گویم که او یک قهرمان است. یوریس دارد تمام تلاشش را انجام می‌دهد، اما من نمی‌توانم بگویم که او چه زمانی برمی‌گردد.

تاتنهام یکشنبه شب از ساعت ۲۰ به وقت تهران میزبان چلسی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی