نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از جذابترین تقابل‌های جام حذفی میان مهدی پاشازاده و پرسپولیس رقم خواهد خورد و پیشکسوت آبی‌ها مدعی است از تمام توان خود برای پیروزی در این بازی سود خواهد برد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی پاشازاده، سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست آماده این بازی هستیم. امیدواریم بتوانیم یک نمایش خوب را به جا بگذاریم و یک بازی جذاب را شاهد باشیم.
وی درباره شرایط این تیم در لیگ دسته اول ادامه داد: ما یک بازی عقب افتاده مقابل شهراری بندرعباس داریم اگر در این بازی پیروز شویم در جدول تا جایگاه دوم بالا می‌رویم.
سرمربی شهرداری ماهشهر درباره اینکه آیا در تیمش ستاره‌ای وجود دارد که برای موفقیت در دیدار با پرسپولیس روی آن حساب باز کند گفت: کل تیم ستاره من هستند و ما به کل تیم تاکید داریم. همه باهم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.
پاشازاده درباره اینکه این بازی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد اینطور واکنش نشان داد: از این موضوع خیلی ناراحت هستم ما میزبان این بازی بودیم و باید از این مزیت استفاده می‌کردیم متاسفانه این گونه نشد. چند سال یک بار اتفاق می‌افتد که در یک استان استقلال و پرسپولیس که میهمان یک تیم شهرستانی باشند. همان طور هم که گفتم در کل برای طرفداران تیمم ناراحت هستم، اما امیدوارم در این بازی نیز از حمایت خوب هواداران جنوبی و خونگرم مان سود ببریم و یک نتیجه خوب کسب کنیم.
پاشازاده در مورد ساعت بازی اینطور توضیح داد: برای ما فرقی نمی‌کند که ساعت بازی ۱۴ باشد، چون ما همه بازی‌هایمان در همین ساعت برگزار می‌شود.
سرمربی شهرداری ماهشهر در پایان درباره اینکه آیا ممکن است این تیم یک قشقایی شیراز جدید باشد گفت: آن یک اتفاق بود که چند سال یک بار اتفاق می‌افتد پرسپولیس تیم کوچکی نیست، اما این قول را می‌د هم که از تمام توان‌مان برای پیروزی استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی