نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته‌اند؛ عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد! و انگار، خدا برای حمید استیلی خواسته است! و این عالی‌جناب، با تمام سرمایه و نیروی انسانی‌اش، عازم قطر شد.

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ تیم امید که باید با همه مردانش، در اردوی قطر تمرین کند، شامل این اصل شده است! همه تلاش‌ها، برای آنکه اول بازی استقلال- سپاهان، در جام حذفی برگزار شود، نقش بر آب شد و همانی شد که باید بشود! تیم امید با همه یارانش!
نه استدلال این‌طرفی‌ها و نه دلایل آن‌طرفی‌ها، افاقه نکرد! وقتی سنبه سپاهان پرزور شد و همه در حال تن دادن به خواسته جناب مسعود تابش بودند در حالی‌که بازی روز دوشنبه جام حذفی باید اجرا می‌شد، ناگهان، در یک تصمیم‌سازی و اتخاذ تصمیم، همه بازی‌های شهر تهران، تا اعلان بعدی تعطیل شد! تیم امید هم از خداخواسته، صاحب همانی شد که از خدایش بود! حکایت کوری که از خدا چی می‌خواد؟ دو چشم بینا! یعنی در این مورد، لغو و تعویق بازی‌های مورد نظر!
گفته‌اند؛ عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد! و انگار، خدا برای حمید استیلی خواسته است! و این عالی‌جناب، با تمام سرمایه و نیروی انسانی‌اش، عازم قطر شد! حالا دیگر باید خوب تمرین کرد و حالا باید در این ۲۰ روز و چندی، حساب‌شده تمرین کرد! تیم امید البته هنوز بازی کم دارد!
نه حب استیلی، نه بغض سپاهان
تصمیم استانداری تهران را، که پیشاپیش و در یک اقدام پیشگیرانه، زمینه تعطیلی مسابقه‌های ورزشی شهر تهران را، فراهم آورد، هر نوع تفسیر و تعبیری داشته باشد، با آوانتاژ دادن به تیم استقلال، در جام حذفی برابر سپاهان، هیچ سنخیتی ندارد!
این تصمیم را، از هر سو بتوان زیر ذره‌بین، نقد و انتقاد قرار داد، نمی‌توان کسی را به هواداری از استقلال- که آخرین بازی‌اش را به ماشین‌سازی تبریز باخته است- ربط داد!
این ماجرا، قصه‌های از هم جدایند و با یک من «سریش» و چسب فوری، به‌هم نمی‌چسبند! آری، سازمان لیگ، از فرصت استفاده کرده است، ولی برای کمک کردن به تیم امید که باید با همه نیروی انسانی‌اش به مصاف ازبکستان، کره‌جنوبی و چین در مرحله اول مسابقه‌های انتخابی آسیا- المپیک ۲۰۲۰- برود! حب استقلال و بغض سپاهان، در کار نیست! لحن طلبکارانه سازمان لیگ و طعنه زدن‌های معنادار جانشین سعید فتاحی هم قابل درک و قابل فهم نیست! آقایان رفیق آقا «شیره» اند با همپالکی روباهه؟ سازمان لیگ، مدعی استیلی است یا با او در یک تیم بازی می‌کند؟
پرسینگ پرفشار یحیی
این چندمین بار است که چنین می‌شود! این برای بار چندم است که شهرخودرو- از همان ایام که پدیده نامیده می‌شد- در دقایق آخر و خیلی هم آخر، بازی پایاپای را به سود خود تمام می‌کند! حتی مسابقه‌ای که در دست حریف است شهرخودرو می‌برد!
تیم یحیی بلد است که مثبت‌اندیش باشد! تیم یحیی می‌تواند خودش را باور کند! شهرخودرو، تسلیم نشدن را تبدیل کرده است به یکی از مزیت‌های حرکتی خویش! شهرخودرو مهاجم بودن را، و البته که با حساب و کتاب حمله‌ور شدن را، از اصلی‌ترین، ویژگی‌های خود می‌داند! شهرخودرو، کرنر زدن در وقت اضافی را، و حمله به توپ‌های ارسالی را، از اهرم‌های پیروزی‌اش می‌داند!
یحیی، هم اصول بازی «خود به‌خودی» را درست به مردانش آموخته است و هم فوتبال را، طراحی شده و از پیش دانسته، بازی می‌کند! همه‌جانبگی و حمله‌های «همه با هم» از صفت‌های فوتبال «یحیی‌وار» در دقایق موسوم به «یحیی‌تایم» است! حریفان، در این دقایق، جوری بازی می‌کنند که بازنده شوند! با قبول اینکه، باید زیر فشار رفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی