۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: خیلی زود است در خصوص آقای گلی حرف بزنیم. به نظرم موفقیت استقلال و قهرمانی در پایان فصل مهم‌تر از آقای گلی است.

خبرورزشی/ امید یوسفیان؛ مهدی قائدی آقای گل فعلی لیگ برتر توانست از نظر مخاطبان خبرورزشی بهترین بازیکن هفته پانزدهم لیگ برتر شود. وقتی برای دادن تندیس و جایزه ستاره این روز‌های استقلال به هتل آکادمی رفتیم، فرصتی دست داد تا گفت‌وگویی با شماره ۱۰ آبی‌پوشان انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید:

مهدی، تو از سوی مخاطبان خبرورزشی به عنوان بهترین بازیکن هفته پانزدهم لیگ برتر انتخاب شدی.
ممنون از شما که این تندیس زیبا را برای من آوردید. جا دارد از همه مخاطبان خبرورزشی که به من رأی دادند، تشکر کنم. امیدوارم لایق این انتخاب باشم و در آینده هم بتوانم دوباره این تندیس را از شما بگیرم و کلکسیونی از این تندیس را در خانه داشته باشم.

مهدی قائدی این روز‌ها بسیار آماده است. فکر می‌کنی چه دلایلی باعث شده متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شوی؟
خب دلایل زیادی وجود دارد. سعی کردم همه تمرکزم را روی فوتبال و تمرین بگذارم و وارد مسائل حاشیه‌ای نشوم. ازدواجم هم باعث شد به لحاظ روحی، تغذیه و استراحت بهتر شوم. امیدوارم در آینده از این هم بهتر شوم تا هواداران از من راضی باشند.

استراماچونی هم گویا قرار است به تیم بازگردد؟
امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در این چند وقت اتفاقات زیادی رخ داد و خبر‌های مختلفی پیرامون استراماچونی شنیدیم. خدا کند هر اتفاقی می‌افتد، به نفع استقلال و هواداران باشد و ما دوباره شاهد حضور استراماچونی باشیم.

در غیاب استراماچونی استقلال نتایج خوبی نگرفت و ۵ امتیاز حساس را از دست داد.
بله، دقیقاً درست است. ما در چند دیدار اخیر تمرکز خودمان را از دست دادیم و یک باخت و یک مساوی در سه دیدار اخیر به ضررمان شد. فقط امیدوارم حسرت از دست دادن این ۵ امتیاز را در پایان فصل نخوریم. تازه به صدر جدول رسیده بودیم و شرایط‌مان خوب بود تا اینکه این حواشی برای‌مان به وجود آمد، ولی ما استقلالیم و می‌توانیم جبران کنیم و دوباره به صدر برگردیم.

بازی با ماشین‌سازی چطور بود؟
به نظرم اصلاً در این دیدار مستحق شکست نبودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و چند توپ به تیر زدیم، ولی متأسفانه فقط یک بار گل زدیم. واقعاً شرمنده هواداران‌مان شدیم. فقط می‌توانم از آن‌ها عذرخواهی کنم و بگویم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این باخت را در دیدار‌های بعدی جبران کنیم.

بعد از بازی هم عکسی را در فضای مجازی منتشر کردی که هواداران استقلال در حال اشک ریختن بودند.
دیدن اشک‌های هوادارانی که در هر شرایط و با تمام مشکلات به ورزشگاه می‌آیند و ما را تشویق می‌کنند، بسیار سخت است. با دیدن این تصاویر تحت تأثیر قرار گرفتم. فقط امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.

تو به همراه دیاباته در صدر جدول گلزنان قرار داری. چقدر امیدواری در پایان فصل آقای گل لیگ برتر شوی؟
خیلی زود است در خصوص آقای گلی حرف بزنیم. به نظرم موفقیت استقلال و قهرمانی در پایان فصل مهم‌تر از آقای گلی است، ولی امیدوارم آقای گل از استقلال باشد و یکی از بین ما این عنوان را به دست بیاورد.

در مورد تیم امید هم صحبت کن. چقدر امیدواری این تیم به المپیک صعود کند؟
شرایط تیم خوب است فقط یکسری بلاتکلیفی‌ها وجود دارد که امیدوارم حل شود. بچه‌ها و کادر فنی تلاش زیادی می‌کنند تا این تیم طلسم‌شکنی کرده و راهی المپیک شود. خدا کند این اتفاق بیفتد تا دل مردم شاد شود.

ویدیو| صحبت‌های قائدی پس از دریافت تندیس چهره هفته

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی