نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مانوئل نویر در مصاحبه با نشریه «کیکر» از اختلافش با تراشتگن، بازی کردن خارج از آلمان و دلیل توپ‌طلا نبردن دروازه‌بان‌ها گفت.

به گزارش خبرورزشی، مانوئل نویر کاپیتان بایرن‌مونیخ در گفت‌وگو با نشریه «کیکر» توضیحاتی درباره حواشی اخیر و اختلافش با مارک‌آندره تراشتگن داد.

نویر درباره مسائلی که بین خودش و تراشتگن مبنی بر بازی کردن در تیم ملی آلمان رخ داده بود، گفت: «هیچ‌وقت با تراشتگن مشکلی نداشتم. ما در مانشافت کنار هم تمرین می‌کنیم، اما وقتی در بازی‌های باشگاهی هستیم تماس نمی‌گیریم تا برای هم آرزوی موفقیت کنیم. به‌عنوان هم‌تیمی مکالمات عادی داریم.»

نویر که 33 ساله است درباره اینکه احتمال بازی کردنش در خارج از آلمان وجود دارد یا خیر هم گفت: «هیچ‌وقت نگفته‌ام قطعاً در آلمان فوتبالم را تمام می‌کنم. البته هرگز هم نگفته‌ام بایرن‌مونیخ را ترک می‌کنم. این تصور را ندارم که خارج از آلمان بازی کنم، اما وقتی تجارت در فوتبال را می‌بینید نمی‌دانید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.»

نویر درباره دلیل توپ‌طلا نبردنِ دروازه‌بان‌ها و مدافعان هم اظهار داشت: «در یوتیوب چه چیزی را بیشتر می‌بینید؟ تکل‌ها و نبردها را یا گل‌های مسی و رونالدو را؟ به همین خاطر بیشتر مهاجمان توپ‌طلا می‌برند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی