نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر هافبک چلسی به شیوه‌ای جالب پاسخ اظهارات اخیر آقای خاص درباره فرزندش را داد.

عکس| پدر بازیکن چلسی به مورینیو: دهانت را ببند! به گزارش خبرورزشی، پدر میسون مانت، هافبک تیم چلسی با انتشار یک پست در فضای مجازی پاسخ انتقاد اخیر ژوزه مورینیو از عملکرد فرزندش را داد.

مانت شب گذشته (یکشنبه) به چلسی کمک کرد که در خانه تاتنهام، این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و همین بهانه‌ای شد تا پدرش «تونی» پاسخ آقای خاص را بدهد. مورینیو در ابتدای فصل زمانی که هنوز کارشناس یکی از شبکه‌های تلویزیونی بود، پس از باخت ۴ بر صفر چلسی مقابل منچستریونایتد، توانایی‌های مانت ۲۰ ساله برای بازی در ترکیب اصلی چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد را زیر سؤال برد که ظاهراً اظهارات او به مذاق پدر این بازیکن انگلیسی خوش نیامده است. مورینیو در ماه آگوست گفت: «وقتی شما به عملکرد میسون مانت، تامی آبراهام و آنریاس کریستنسن نگاه می‌کنید، می‌بینید که برای بازی‌هایی در این ابعاد، نیاز به بازیکنان بزرگ‌تری دارید».

لمپارد کمی بعد پاسخ مورینیو را این‌گونه داد: «مورینیو عملکرد میسون مانت را نپسندیده است؟ آیا او چنین حرفی زده است؟ واقعاً؟ عجب! من برای حرف‌هایی که دیگران می‌زنند خیلی اهمیت قائل نیستم، چه از طرف کارشناسان باشد یا هر شخص دیگری. آن‌ها پول می‌گیرند که حرف بزنند».

عکس| پدر بازیکن چلسی به مورینیو: دهانت را ببند!

با این حال پدر مانت هم که منتظر فرصتی برای انتقام‌گیری از مورینیو بود، شب گذشته این فرصت را به دست آورد و در صفحه شخصی خود یک عکس از مورینیو در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان سرمربی تاتنهام گذاشته و در کنار آن ایموجی زیپ (استیکر دهان بسته با زیپ) را گذاشته و کنار آن یک قلب آبی رنگ کنار سه حرف CFC (باشگاه فوتبال چلسی) قرار داده است تا به نوعی به آقای خاص توصیه کند که بعد از این دیگر درباره قابلیت‌های فرزندش اظهارنظر نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی