نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته اول از دور برگشت لیگ نوزدهم در حالی به پایان رسید که در گلزنی تیم‌ها نسبت به هفته قبل تغییراتی ایجاد شد و تا حدودی شاهد رونق بودیم.

خبرورزشی/ محمدرضا شکوهی؛ در این هفته و در مجموع ۸ بازی، شاهد به ثمر رسیدن ۲۰ گل بودیم که مطمئناً آغاز خوبی برای شروع دور برگشت لیگ به‌حساب می‌آید. با این توضیح مختصر، چند نکته قابل ذکر از هفته شانزدهم را برای شما آماده کرده‌ایم که در مطلب زیر آن را مطالعه می‌کنید:
پرگل‌ترین بازی هفته
برخلاف روال این هفته‌های اخیر که در عنوان پرگل‌ترین بازی هفته استقلال یک طرف این ماجرا بود این بار آبی‌پوشان در این مسئله مشارکت نداشتند و ردپای سپاهان در کسب این عنوان دیده شد. این تیم ۵ بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را درهم کوبید تا این بازی به تنهایی ۵ گل در بر داشته باشد که البته همه این گل‌ها هم به سود سپاهان زده شد تا زردپوشان اصفهانی یک‌چهارم از بار گلزنی هفته را به تنهایی به دوش بکشند.
کم‌گل‌ترین بازی هفته
با توجه به ثبت چهار نتیجه یک- صفر در هفته شانزدهم، عنوان کم‌گل‌ترین دیدار هفته نیز به این چهار مسابقه تعلق می‌گیرد بازی‌هایی که در شهر‌های قائمشهر، تبریز، مشهد و جم انجام شد و طی آن تیم‌های نساجی مقابل گل‌گهر سیرجان، شهر خودرو برابر پیکان، تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم به برتری یک- صفر رسیدند.
میزبانان موفق هفته
از هشت تیم میزبان هفته، پنج‌تای آن‌ها کاملاً موفق نشان دادند و توانستند با امتیازات کامل میدان را ترک کنند. در اولین بازی‌های این آیتم که یک- صفر به پایان رسید، تراکتور تبریز، مسجدسلیمان را شکست داد، نساجی مازندران بر گل‌گهر سیرجان غلبه کرد و شهرخودرو هم پیکان را از پیش‌روی برداشت. در بازی بعدی سپاهان اصفهان با نتیجه ۵- صفر بر شاهین شهرداری بوشهر غلبه کرد و در آخرین بازی هم سایپا در تهران ذوب‌آهن را درهم کوبید تا این پنج میزبان با سه نتیجه متفاوت، سه امتیاز کامل را در شهر خود نگاه دارند.
۲ مهمان پیروز هفته
درست مثل هفته‌های اخیر باز هم این تیم پرسپولیس بود که توانست به‌عنوان یکی از مهمانان پیروز هفته نام خود را ثبت کند. شاگردان کالدرون در این هفته موفق شدند تا پارس جنوبی را در زمین حریف یک- صفر شکست دهند و سه امتیاز شیرین را به دست بیاورند. مهمان موفق بعدی هم ماشین‌سازی تبریز بود که دست به کار بزرگی زد و در تهران توانست استقلال پرقدرت را ۲-یک شکست دهد.
تنها تساوی هفته
در هفته شانزدهم یک دیدار با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید و طی آن صنعت نفت آبادان در خانه اش مقابل فولاد خوزستان به تساوی ۲-۲ رسید.
قاطع‌ترین برد هفته
عنوان قاطع‌ترین برد هفته با اختلاف پنج گل ثبت شد و این پیروزی را سپاهان اصفهان در خانه اش و مقابل شاهین شهرداری بوشهر و با نتیجه پنج بر صفر ثبت کرد.
پرتکرارترین نتیجه هفته
در این هفته ۵ نتیجه منحصربه‌فرد رقم خورد که در میان آن‌ها چهار نتیجه یک- صفر پرتکرارترین نتیجه بود. این چهار بازی عبارتند از:
نساجی مازندران یک- گل‌گهر سیرجان صفر
تراکتور تبریز یک- نفت مسجد سلیمان صفر
شهرخودرو مشهد یک- پیکان صفر
پارس جنوبی جم صفر- پرسپولیس یک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی