۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیربرنامه‌های سرمربی ایتالیایی استقلال به خبرورزشی گفت: باشگاه استقلال تا امروز به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرده و در چنین شرایطی بدیهی است که سرمربی عصبانی شود.

به گزارش خبرورزشی، در رابطه با خواسته‌های جدیدی که استقلالی‌ها مدعی‌اند توسط استراماچونی ارائه شده، کلی حرف و حدیث ایجاد شده است به همین خاطر با پاستورلو مدیربرنامه‌های سرمربی استقلال تماس گرفتیم و مصاحبه ای با او انجام دادیم که از نظرتان می‌گذرد.

یک یورو اضافه هم نخواسته
برخلاف ادعای مدیران استقلال، استراماچونی حتی یک یورو هم اضافه نخواسته است. تازه برای اثبات حسن‌نیت خودش حتی جرایم دیرکرد را هم به استقلال بخشید. او فقط دنبال یک روش امن و منظم برای انتقال پول است که حق طبیعی هرکس است و کاملاً باید به او حق داد که زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش را به خاطر استقلال به خطر نیندازد.

میلیچ و دیاباته بازیکن ما نیستند
برخلاف شایعات مطرح شده میلیچ و دیاباته با استقلال قرارداد دارند نه با من و استراماچونی. این دو نفر بسیار محترمند، ولی بازیکن من نیستند. با استرا هم غیر از رابطه مربی – شاگرد هیچ ارتباط دیگری ندارند بنابراین طرح این ادعا که اگر استرا نماند، آن دو نفر هم می‌روند کاملاً کذب است. استقلال خودش با میلیچ و دیاباته قرارداد دارد و باید پیگیر بازیکنانش باشد.

عدم عمل به تعهدات
باشگاه استقلال تا امروز به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرده و در چنین شرایطی بدیهی است که سرمربی عصبانی شود. پرداخت‌ها حتی یک بار هم منظم نبوده است.

کاهش قرارداد، پیشنهاد باشگاه!
کاهش مدت قرارداد پیشنهاد خود نماینده باشگاه استقلال بود! به استرا گفتند اگر نمی‌خواهی طولانی‌مدت در استقلال باشی، حداقل همین چند ماه را تا تابستان با ما کار کن، ولی حالا چرا نمی‌گویند کاهش مدت قرارداد طرح خودتان بود.

استرا و هواداران
اصل مطلب در مورد استراماچونی این است که عده‌ای در تهران می‌خواهند او را مقابل هواداران قرار بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی