نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان و باشگاه استانبول اسپور ترکیه پس از کسب مجوز همراهی تیم امید گفت: در وضعیتی ایده‌آل امیدها را همراهی می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان که بالاخره موفق به دریافت مجوز حضور در این تیم شد اعلام کرد با آمادگی کامل به جمع شاگردان حمید استیلی می‌پیوندد.
اللهیار صیادمنش در این مورد گفت: خوشبختانه رایزنی‌ها و تلاش فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت باشگاه موفقیت‌آمیز بوده و بالاخره با حضورم در مسابقات تیم امید موافقت کردند. طبق برنامه روز یکشنبه راهی تهران می‌شوم و در اردوی تیم امید حاضر خواهم شد.
وی درباره شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: در اینجا وضعیت خوبی دارم و در بازی‌ها هم مورد اعتماد کادر فنی قرار داشتم. به همین دلیل با آمادگی کامل و در شرایط مسابقه به تیم امید اضافه می‌شوم. البته خودم هم تمرینات اختصاصی داشته‌ام که بتوانم در وضعیت ایده‌آل تیم امید را همراهی کنم.
مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان همچنین درباره عدم حضور در اردوی قطر خاطرنشان کرد: به هر ترتیب امکان جلب موافقت باشگاه برای حضور در این اردو وجود نداشت و همین که با حضورم در مسابقات تایلند موافقت کردند، اتفاق بسیار خوبی است. با این وجود من در اردوی گذشته اندونزی تیم را همراهی کردم و با جو تیم همچنین تفکرات کادر فنی کاملاً آشنا هستم. امیدوارم در فرصت باقیمانده که حدود یک هفته پیش از بازی‌های تایلند راهی این کشور می‌شویم، شرایط بهتری داشته باشم و هماهنگی لازم هم ایجاد شود.
صیادمنش در پایان گفت: ایمان دارم که این تیم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بچه‌های بسیار توانمندی در تیم امید حضور دارند و ما یک تیم قدرتمند هستیم که می‌تواند نمایش خوبی در این بازی‌ها داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی