نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قبول داریم سپاهان بهترین خط دفاع را دارد و در خط حمله نیز قدرت کافی را دارد، اما هر تیمی در آبادان مشکل دارد.

کعبی: هر تیمی در آبادان مشکل دارد
به گزارش خبرورزشی، نفت آبادان امروز و در یک دیدار عقب‌افتاده میزبان سپاهان صدرنشین است. این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ است و زردپوشان آبادانی این فرصت را دارند تا با غلبه بر مدعی قهرمانی جایگاه سوم جدول را از آن خود کنند. به همین دلیل با عقیل کعبی گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:
*امروز باید به مصاف سپاهان مدعی بروید. این دیدار را چطور می‌بینی؟
این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ است و ۳ امتیاز این دیدار برای ما خیلی مهم است. سپاهان تیم بسیار خوب و خطرناکی است و از بازیکنان خوبی سود می‌برد، اما ما هم صنعت نفت آبادان هستیم و در خانه روی هر ۳ امتیاز حساب باز کردیم.
*یعنی فقط برد می‌خواهید؟
بله، شرایط ما در جدول طوری است که اگر بازی امروز را ببریم، می‌توانیم سکوی سومی جدول را از آن خود کنیم؛ بنابراین به جز برد و پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.
*در بازی قبلی مقابل فولاد خوزستان فرصت خوبی داشتید که بازی را ببرید و چهارم جدول باشید.
خب در آن دیدار زیاد خوب بازی نکردیم و در دقیقه ۴+۹۰ گل مساوی را خوردیم. حق ما برد بود و اگر دقت می‌کردیم، پیروز می‌شدیم. به هر حال آن دیدار را فراموش کردیم و الان فقط روی بازی امروز تمرکز داریم.
*سپاهان در خط حمله و دفاع عملکرد بسیار خوبی دارد. می‌توانید پیروز شوید؟
قبول داریم سپاهان بهترین خط دفاع را دارد و در خط حمله نیز قدرت کافی را دارد، اما هر تیمی در آبادان مشکل دارد و علاوه بر اینکه باید در زمین بازی کند، به خاطر هواداران آبادانی، شرایط سختی خواهد داشت. آبادان تنها شهری است که کل ورزشگاه فقط نماینده شهرشان را تشویق می‌کنند و هیچ تیمی در آبادان مقابل صنعت نفت، تماشاگر ندارد. ما هم از این امتیاز قطعاً استفاده می‌کنیم و روز سختی را مقابل سپاهان رقم می‌زنیم.
*خیلی خوشبین هستی که بازی را می‌برید؟
همانطور که گفتم ما برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم با پیروزی به استقبال تعطیلات نیم‌فصل برویم.
*ظاهراً هنوز مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت آبادان برطرف نشده و حتی شایعه شده اسکوچیچ سرمربی شما قصد رفتن دارد. درست است؟
همه تیم‌ها مشکل مالی دارند، ولی مسئولان قول دادند مشکلات مالی را برطرف کنند. مطمئنم اسکوچیچ هم در نفت آبادان خواهد ماند. فقط از مسئولان می‌خواهم به شهر آبادان و تیم صنعت نفت توجه بیشتری کنند. مردم آبادان به تیم شهرشتان عشق می‌ورزند و هیچ وقت این تیم را تنها نمی‌گذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی