نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا برای انجام اولین آزمون جدی سرمربیگری‌اش آمادگی لازم را دارد.

آرتتا، دلواپس زندگی هواداران آرسنال! به گزارش خبرورزشی، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از دربی لندن مقابل چلسی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از آمادگی شاگردانش سخن گفت.

سرمربی تیم آرسنال در این باره اظهار داشت: به نظر من انرژی، چه در زندگی، چه در فوتبال و هر ورزش دیگری مهم‌ترین فاکتور است. پس اگر بتوانیم در مقابل چلسی، سطح انرژی مناسبی داشته باشیم، می‌توانیم بازی را مال خودمان کنیم. من از نحوه برخورد هواداران با بازیکنانم در بازی مقابل بورنموث، بسیار راضی بودم و خوشحالم که بازیکنان پس از بازی به سمت هواداران رفتند. ما به این ارتباط نیاز داریم. باید به آرامی، رابطه آسیب دیده با هواداران را ترمیم کنیم، چون حضور آن‌ها، ما را بسیار قدرتمند خواهد کرد. چلسی تیم فوق العاده‌ای است و بنابراین بازی مقابل آن‌ها آزمون خوبی برای ماست.

آرتتا در خصوص حمایت هواداران آرسنال افزود: فکر می‌کنم اگر بتوانم بازیکنانم را با فلسفه مربیگری خودم قانع کنم، هواداران هم راضی خواهند شد، اما جذب هوادار بخش مهمی از شغل ماست. ما برای آن‌ها بازی می‌کنیم. در نهایت، هواداران انتظارات زیادی از ما دارند و باید کاری کنیم از تماشای بازی‌هایمان لذت ببرند. موظفیم با بردن، زندگی آن‌ها را بهتر کنیم چرا که اگر پیروز شویم، طرفداران شادتر خواهند بود و به این ترتیب زندگی بهتری خواهند داشت. این وظیفه ماست و باید با نهایت توان برای رسیدن به برتری تلاش کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی