نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خب آقای تاج هم بعد از قرارداد استثنایی که با ویلموتس بست و بعد از باخت به عراق و بحرین رفت. هر جا هست ان‌شاءالله سلامت باشد، اما دوباره رسیدیم به نقطه‌ای که باید یک انتخاب غلط انجام بدهیم.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ ما متخصص انتخابات سر تا پا غلط هستیم. مثال می‌خواهید؟ به روند رفت و آمد مدیران در پرسپولیس و استقلال توجه کنید که یکی از دیگری غلط‌تر بوده و این غلط‌های درشت همین‌طور با قدرت ادامه پیدا می‌کند. محض رضای خدا نشده یک مدیر برود و مدیر ضعیف‌تر از او نیاید. در فدراسیون هم کفاشیان که بود انتقاد می‌کردیم، چون اعتقاد داشتیم به رغم سلامت و وجدان کاری‌اش، اساساً جایش در فوتبال نیست. مثلاً کفاشیان برای کمیته ملی المپیک خوب بود، اما برای فوتبال... به هر حال تاج که آمد گفتیم خدا پدر همان کفاشیان را بیامرزد که لااقل با رسانه‌ها تعامل داشت. الان هم که تاج رفته به احتمال ۹۹ درصد یکی ضعیف‌تر از او می‌آید و دوباره می‌گوییم خدا پدر همان تاج را بیامرزد!
ورزش ما پر است از اشتباهات تاریخی و انتخابات غلط. الان هم دوباره در موقعیت حساسی قرار داریم و باید تمام حواس و انرژی‌مان را بگذاریم که با قدرت یک انتخاب غلط انجام بدهیم و به کامبوج و هنگ‌کنگ هم ببازیم! اصلاً اگر ما اشتباه نکنیم و اگر ما انتخاب غلط انجام ندهیم پس چه کسی این کار را بکند. دوستان‌مان در فدراسیون فوتبال هم حتماً دقت لازم را خواهند داشت که دوباره یک انتخاب غلط انجام بدهند. انصافاً تا حالا نشده که در این یک مورد خاص ناامید شویم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی