۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات تیم امید و بحث انتخاب سرمربی تیم ملی، بعید است انتخابات فدراسیون فوتبال به این زودی‎ها برگزار شود.

به گزارش خبرورزشی، محمود اسلامیان در خصوص دیدار روز گذشته اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش، اظهار داشت: با توجه به مشکلی که برای تاج ایجاد شده بود و با توجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال، بهاروند را برای سرپرستی فدراسیون انتخاب کردیم تا هرچه زودتر کار‌های مربوط به فدراسیون فوتبال انجام شود. از سوی دیگر باید در اولین فرصت مقدمات برگزاری انتخابات را نیز فراهم کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‎شود، گفت: وزیر ورزش اعلام کرد که هرچه زودتر انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کنید. البته با توجه به اینکه در حال حاضر درگیر تیم امید و مسابقات صعود به المپیک هستیم و همچنین برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم با چالش روبه‌رو هستیم و باید زودتر یک فرد را انتخاب کنیم؛ خیلی زود نمی‎توان مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم و آن را برگزار کرد. البته اعضای هیئت رئیسه به شدت پیگیر این موضوع هستند که هرچه زودتر فدراسیون سروسامان بگیرد و رئیس جدید خود را بشناسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی