۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بر عکس مربیان ایرانی که با عشق و علاقه به دنبال موفقیت تیمشان هستند مربیان خارجی فقط به دنبال پول هستند.

به گزارش خبرورزشی، سیاوش اکبرپور در خصوص شرایط تیم شهرداری بم در لیگ دسته دوم اظهار داشت: شرایط خوب است و با توجه به بازی‌های زیادی که در پیش داریم، امیدوارم شرایط برای ما بهتر پیش برود. نیم اول فصل خوب بودیم و چون اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم مطمئنم نیم فصل دوم می‌توانیم با انگیزه بیشتری به مصاف رقیبان برویم. تمام تلاش ما این است به لیگ دسته اول صعود کنیم.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: شرایط استقلال در این روزها به لطف مدیران این باشگاه خیلی بد است. در شرایطی که این تیم مدیرعامل ندارد اما در کمال تعجب مسئولان این باشگاه به دنبال بازگرداندن استراماچونی به نیمکت سرمربیگری استقلال هستند. برعکس مربیان ایرانی که با عشق و علاقه به دنبال موفقیت تیمشان هستند مربیان خارجی فقط به دنبال پول هستند. مشکل استقلال این است که مدیرانی بر مسند کار قرار گرفته‌اند که فوتبالی نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه در شرایط فعلی چه کسی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: به هر حال فرهاد مجیدی برای باشگاه استقلال خیلی زحمت کشیده اما وقتی او جانشینی استراماچونی را قبول نکرد، یک نفر را باید برای حضور روی نیمکت استقلال انتخاب کنند. ان‌شاءلله بار دیگر سرمربی ایتالیایی به ایران برگردد. البته گذر زمان واقعیت‌ها را مشخص خواهد کرد.

اکبرپور در خصوص ارزیابی‌اش از کیفیت لیگ نوزدهم افزود: نسبت به سال قبل کیفیت مسابقات لیگ بهتر شده است و نزدیکی تیم‌ها در جدول رده‌بندی خود گویای همین مسئله است. واقعأ نمی‌توان متوجه شد چه تیمی در فصل جاری قهرمان لیگ برتر خواهد شد. تیم استقلال هم از هفته پنچم به بعد در قامت یک تیم مدعی در مسابقات ظاهر شده بود اما با بی‌کفایتی و مدیریت ضعیف نگذاشتند این روند ادامه پیدا کند. اگر حرفی بر زبان می‌آورم دلم برای استقلال می‌سوزد. من پیش از این بازیکن استقلال بودم و حالا هوادارش هستم و با موفقیت‌هایش خوشحال و با ناکامی‌هایش ناراحت می‌شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی