۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشکاران با هدایایی که در کریسمس داده‌اند خبرساز شده‌اند، یکی جزیره به ایجنتش داده و دیگری نیازمندان را شام مهمان کرده است.

به گزارش خبرورزشی، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کریسمس، هدایایی است که زیر آن قرار می‌دهند. در واقع برای بسیاری باکسینگ‌دی از روز کریسمس هم جالب‌تر و هیجان‌انگیزتر است. پیرامون ورزشکارها همیشه ولخرجی و هزینه‌های سرسام‌آور بوده، اما برخی آن‌ها هدیه کریسمس خاصی داده‌اند که سروصدای زیادی به پا کرده است. البته بسیاری از این هدایا از آن‌هایی نبوده که زیر درخت کریسمس جا شود!

کریستیانو رونالدو

فوق‌ستاره پرتغالی هدیه‌ای به ژرژ مندس مدیربرنامه‌هایش داد که در صدر اخبار قرار گرفت. او یک جزیره هدیه داد، خاص‌ترین هدیه ممکن. البته نه بخشی از یک جزیره، بلکه کل آن! مندس که سود خوبی از انتقال رونالدو به منچستریونایتد، رئال‌مادرید و یوونتوس برده و آقای 10 درصد نام دارد. چرا که در ازای کمک‌هایش به رونالدو 10 درصد قراردادهایش را می‌گرفت. رونالدو که جزایر یونانی را به خوبی می‌شناخت یکی از آن‌ها را برای هدیه عروسی مدیربرنامه‌هایش خرید.

لوک شاو و مارکوس رشفورد

لوک شاو مدافع چپ شیاطین‌سرخ در زمین تمرینی کارینگتون خیلی محبوب است، چرا که یک سال در کریسمس برای تمامی کارکنان جعبه هدیه «هارودز» خرید. جعبه‌ای که شامل اقلام مختلف و لاکچری مثل نوشیدنی‌ها و لباس و لوازم آرایشی است. هرکدام از این جعبه‌ها حدود 250 پوند ارزش داشتند و حدود 50 مورد لوکس در آن قرار داشت. او 12500 پوند برای این هدایا هزینه کرد. مارکوس رشفورد هم هزینه زیادی برای برطرف کردن مشکلات بی‌خانمان‌های شهر منچستر کرد. او در برنامه خیریه «در صندوق» از درخواست‌های بی‌خانمان‌ها اطلاع پیدا کرد و آن‌ها را اجرا کرد.

ترنت الکساندر آرنولد

درست مثل ستاره‌های اولدترافورد، مدافع راست لیورپول هم به‌خوبی سعی می‌کند از جامعه محافظت کند. کریسمس سال گذشته، ترنت الکساندر آرنولد سفیر برنامه خیریه «یک ساعت برای دیگران» شد. او زمینه شام کریسمس 60 خانواده محروم را فراهم کرد و برای تمامی کودکان‌شان هدایی خرید. آرنولد پس از آن اتفاق گفت هیچ‌وقت چهره آن کودکان بعد از دریافت هدایا را فراموش نخواهد کرد.

دانکن فرگوسن

نماد اورتون که مدتی هم اخیراً مربی موقت‌شان بود آدمی پرشور و احساساتی است. دانکن فرگوسن بعد از بازی چند روز پیش تافی‌ها برابر آرسنال هدایای جالبی به برخی هواداران داد. ابتدا هدبند اورتون را به یک هوادار داد که به‌شدت ذوق‌زده شده بود. او کراوات خودش را به هوادار دیگری اهدا کرد که جالب و عجیب به نظر می‌رسید. فرگوسن از دوران بازی‌اش در گودیسون‌پارک شدیداً بین هواداران اورتون محبوب است.

مایکل جوردن

اسطوره بسکتبال NBA تا سال 1994 بسیبال حرفه‌ای هم بازی می‌کرد، اما تصمیم به خداحافظی از آن ورزش گرفت. او که به زندگی لوکس عادت کرده بود، در کریسمس برای هم‌تیمی‌های سابقش در ورزش بیسبال یک اتوبوس خریداری کرد. اتوبوسی شیک و جالب که 6 تلویزیون داشت و آن زمان بسیار خاص بود. او 350 هزار دلار برای این اتوبوس هزینه کرد.

آدرین پترسون

ستاره تیم فوتبال آمریکایی مینسوتا وایکینگز وقتی بهترین بازیکن فصل NFL شد برای هم‌تیمی‌هایش اسنوموبیل «آرکتیک کت» خرید. روی هرکدام از این اسنومبیل‌ها شماره و نام بازیکن‌هایی که آن را هدیه گرفته بودند با لوگوی تیم وایکینگز به چشم می‌خورد. هدیه‌ای خاص برای همیشه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی