نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: رفتن استراماچونی به پرسپولیس هم ضربه زد، همه می‌گفتند تیم استراماچونی خوب بازی می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، عبدالعلی چنگیز در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال بعد از فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم و استعفای امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: در فوتبال هر تیمی ممکن است دچار بحران شود، اما این مدیریت بحران است که مهم است. بحران برای تیم‌های اروپایی هم پیش می‌آید، اما آنها آن را مدیریت می‌کنند. این مشکلات فقط مربوط به مدیریت نیست و یک تیم ممکن است در درون زمین هم به مشکل بخورد، اما بازیکنان باید آموزش ببینند تا آخرین لحظه تلاش کنند؛ امری که امروز آن را در تیم‌های بزرگ اروپایی می‌بینیم.

وی در ادامه در خصوص معضلات باشگاه استقلال تصریح کرد: هر تیمی دچار مشکل می‌شود باید بتواند از معضلات و تنش‌ها عبور کند. در مورد استقلال هم همین است، قرار نیست تا ابد استقلال در این بحران فعلی بماند. فوتبال ادامه دارد و تیم باید خود را جمع کند. در فوتبال یک تیم ممکن است بهترین بازیکن یا سرمربی خود را از دست بدهد، خوب باید کلا فوتبال را کنار بگذارد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون مشکلات این باشگاه بعد از رفتن سرمربی افزود: استقلال هم استراماچونی را از دست داده، اما باید هرچه زودتر از این بحران خارج شود. درست است که عبور از بحران برای استقلال سخت شده، اما یک نیم‌فصل پیش رو است و نباید زمان را از دست داد. استقلال با استراماچونی شکل گرفته بود و حتی هواداران پرسپولیس هم از بازی آن لذت می‌بردند و تعریف می‌کردند. من پیش از این فوتبال‌های ایران را نگاه نمی‌کردم و فقط بازی‌های اروپایی را می‌دیدم، چون خیلی زیباتر بود، اما بازی‌های تیم استراماچونی را نگاه می‌کردم و لذت می‌بردم.

چنگیز در پایان در مورد تاثیرات حضور استراماچونی در فوتبال ایران گفت: یادمان باشد وجود یک رقیب قدرتمند به تیم حریف هم کمک می‌کند، چون سطحشان را بالا می‌برند تا بتوانند بر رقیب غلبه کنند. رفتن استراماچونی به پرسپولیس هم ضربه زد. همه می‌گفتند تیم استراماچونی خوب بازی می‌کند، به هر حال او رفته، اما بازیکنان همان نفرات هستند و استقلال باید به روند عادی خود بازگردد. امیدوارم مسئولان استقلال بتوانند بحران را مدیریت کنند. باید قدر هوداران در فوتبال ایران را بدانیم و آنها را راضی نگه داریم. در جایی مثل فوتبال قطر پول هست، اما تماشاگر نیست و فوتبال جذابیت ایران را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی