۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقداد نجف‌نژاد، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که در فصل ششم لیگ برتر مدیریت این باشگاه را در دست داشت هنوز از ذهن طرفداران این تیم بیرون نرفته است.

به گزارش خبرورزشی، سالی که تیم استقلال به رغم داشتن سهمیه آسیایی برای حضور در فصل ۲۰۰۷ لیگ قهرمانان آسیا به دلایلی که بعد‌ها مشخص شد چه بوده، از حضور در آن دوره بازماند. زمستان ۱۳۸۵ بود و امیر قلعه‌نویی ریاست سازمان فوتبال استقلال را برعهده داشت که آن جمله تاریخی را هم به زبان آورد و پس از قطعی شدن حذف استقلال از رسیدن به آسیا گفت: «فوقش جریمه اش را می‌دهیم!» فصلی که باشگاه بهانه‌های عجیبی آورد تا تعلل در ارسال لیست نهایی تیم در موعد تعیین شده را توجیه کند ولی هیچ‌یک خشم هواداران را کاهش نداد. سالی که مسئولان باشگاه حتی ادعا کردند ایراد از اداره پست بوده که نامه استقلال را دیر به شرق آسیا ارسال کرده است. بهانه‌هایی که در دوره مدیرعاملی نجف‌نژاد آورده شدند. حالا پس از ۱۳ سال بار دیگر اتفاقاتی مشابه با آن روز‌ها در حال شکل گیری است و خیلی‌ها نگرانند مبادا بار دیگر استقلال از ارسال لیست آسیایی اش جا بماند!
به بهانه اتفاقات اخیر و به یاد آن روز‌ها با مقداد نجف‌نژاد حرف زدیم. خیلی سریع تلفن را جواب داد ولی جوابی که انتظارش را نداشتیم.
آقای نجف‌نژاد این روز‌ها چه می‌کنید؟
اگر برای مصاحبه تماس گرفتید اصلاً حرفی نمی‌زنم.
چطور؟
کلاً حرفی ندارم بزنم.
ولی یک زمانی ورزشی بودید!
نه تنها ورزش! بلکه در زمینه‌های دیگر مانند سیاست و ... هم حرفی برای گفتن ندارم.
بیزنس‌تان را تغییر داده‌اید؟
(خنده) به هر حال قصدم این است که دیگر هیچ حرفی نزنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی