۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرگزاری میزان در واکنش به تکذیب های باشگاه پرسپولیس نوشت: محمدحسن انصاری‌فرد به جای آن که در پی تکذیب عجولانه اخبار برآید، بهتر است به فکر یافتن افرادی باشد که اخبار محرمانه درون رختکن را به دست رسانه‌ها می‌سپارند.

به گزارش خبرورزشی، خبرگزاری میزان نوشت: روز گذشته اخباری پیرامون اتفاقات و حواشی باشگاه پرسپولیس منتشر کردیم که بازتاب گسترده‌ای در فضای فوتبال کشورمان داشت.
از جمله این اخبار، مصاحبه بشار رسن هافبک عراقی این تیم بود که ابتدا تکذیب شد، ولی پس از آن که فایل صوتی این بازیکن را منتشر کردیم، هواداران باشگاه پرسپولیس به حقیقت ماجرا پی بردند.
اخبار دیگری از این دست هم توسط خبرگزاری میزان منتشر شد از جمله خبرچینی چند بازیکن و درگیری بین کالدرون و افشین پیروانی. این اخبار در دل خود اطلاعاتی داشت که مشخص است یک خبرنگار به تنهایی توانایی دسترسی به آن را ندارد و حتما باید کسی از داخل تیم و باشگاه، این حجم از اطلاعات را در اختیارمان می‌گذاشت.
ساعاتی پس از انتشار این اخبار، تماس‌ها با خبرنگاران میزان آغاز شد و به خصوص بازیکنانی که نام‌شان را در این اخبار خواندید، به دنبال منبع خبر بودند که ما خویشتنداری کرده و به رسم امانت، نام فردی که ماجرا‌های داخل رختکن را برای‌مان تعریف کرد را به زبان نیاوردیم. با این حال اتفاق باورنکردنی رخ داد و کسی که اطلاعات خبر‌های مذکور را به خبرنگار ما داده بود، در تماس با رسانه‌های دیگر در پی تکذیب این اخبار برآمد!
این فرد فراموش کرده بود که فایل صوتی صحبت‌هایش را در اختیار داریم و می‌توانیم برای روشن شدن اذهان عمومی، به راحتی این فایل را منتشر کنیم تا مشخص شود این فرد که هم به باشگاه نزدیک است و هم در تیم، مسئولیت مهمی برعهده دارد، چه صحبت‌هایی علیه کالدرون و برخی بازیکنان پرسپولیس انجام داد و انگیزه‌هایش از این کار چه بود.
به هر حال خبرگزاری میزان کار حرفه‌ای خود را با توجه به مدارک و اسنادی که در اختیار دارد، انجام می‌دهد و هرگز قصدی برای تخریب یا به حاشیه بردن هیچ تیمی در ذهن ندارد، اما امیدواریم سایر رسانه‌ها هم عملکرد حرفه‌ای داشته باشند و به جای «دویدن به دنبال تکذیب اخبار دیگر رسانه‌ها»، به فکر بالا بردن کیفیت کار خود باشند.
از سوی دیگر، اگر رفتار‌های غیرحرفه‌ای شخص مورد اشاره باشگاه پرسپولیس ادامه داشته باشد، مجبور به انتشار فایل صوتی مکالمه این فرد با خبرنگارمان خواهیم شد و آن وقت است که حقایق به صورت واضح برای هواداران مشخص خواهد شد.
محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه هم به جای آن که در پی تکذیب عجولانه این اخبار برآید، بهتر است به فکر یافتن افرادی باشد که اخبار محرمانه درون رختکن را به دست رسانه‌ها می‌سپارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی