نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیربرنامه‌های معروف هلندی می‌گوید هواداران میلان بابت اتهاماتی که در مورد یکی از بازیکنان این تیم به او نسبت دادند، به وی یک عذرخواهی بدهکار هستند.

به گزارش خبرورزشی، مینو رایولا می‌گوید هواداران میلان باید از او عذرخواهی کنند، چون وی را به باج گرفتن از باشگاه برای نگه داشتن جان‌لوئیجی دوناروما در این تیم متهم کردند.

گفته می‌شود رایولا - کسی که سال ۲۰۱۶ بابت انتقال پل پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد ۲۵ میلیون یورو حق کمیسیون گرفت و چند روز پیش هم ۱۵ میلیون یوروی دیگر بابت انتقال ارلینگ هولاند از زالتسبورگ اتریش به دورتموند به جیب زد - دو سال پیش از باشگاه میلان برای نگه داشتن دروازه‌بان جوان این تیم در سن‌سیرو مبلغی درخواست کرده است و به همین دلیل هم دروازه‌بان ایتالیایی در روسونری ماند.

رایولا در این باره به نشریه رپوبلیکای ایتالیا گفت: حق کمیسیون من به دستمزد بازیکن بستگی دارد و این در مورد همه صدق می‌کند. من روی پیشانی کسی اسلحه نگذاشتم که از او حق کمیسیون بگیرم. البته می‌دانم که این روی بازیکن تأثیر می‌گذارد، اما من نمی‌خواهم خودم را در شرایطی ببینم که به روز آخر پنجره نقل‌وانتقالات رسیده‌ام و هنوز نمی‌دانم که برای بازیکنم باید چه کاری انجام دهم. سؤالی که در مورد حق کمیسیون من وجود دارد این است که آیا من خیلی پول درمی‌آورم یا بیش از اندازه پول درمی‌آورم. من قبول دارم که از این راه پول زیادی درمی آورم.

رایولا افزود: امروزه یک باشگاه بزرگ چهار میلیارد دلار ارزش دارد. این ارقام هم نسبی هستند. پول هم بخشی از این نمایش است. به علاوه این پول نیست که به من انگیزه کار کردن می‌دهد. من در ۲۰ سالگی هم میلیونر بودم. پس همان موقع می‌توانستم روی ساحل دراز بکشم و با درآمدی که دارم، زندگی کنم. فیفا با حمله کردن به این و آن می‌خواهد مشکلات خودش را پنهان کند.

رایولا راجع به متهم شدنش به باج گرفتن از مالکان سابق باشگاه میلان برای نگه داشتن دوناروما در این تیم هم گفت: هواداران میلان باید از من عذرخواهی کنند. آن‌ها باید بگویند که «مینو» حق با تو بود. بله، من می‌خواستم دوناروما را به تیمی دیگر ببرم، اما به این دلیل که به مالکان وقت میلان اعتماد نداشتم، همان‌طور که به اریک توهیر مالک سابق اینتر اعتماد نداشتم. اگر می‌توانید بگویید که من درباره او اشتباه می‌کردم! من شاید آدم سیاستمدار و رمانتیکی نباشم، اما هدفم این است که به بازیکنانم کمک کنند تا موفق باشند. همیشه این سؤال را از خودم می‌پرسم که اگر این بازیکن پسر خودت بود، برایش چه کار می‌کردی؟ پول برای من در مرحله آخر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی