۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن خسروآبادی این روز‌ها با روحیه‌ای دوچندان به تمرینات خود بازگشته و می‌خواهد یک بار دیگر روز‌های خوب گذشته خود را تکرار کند.

به گزارش خبرورزشی، وقتی قهرمان قهرمانان رقابت‌های آسیایی هاربین چین شد و با کوله‌باری از افتخارات به ایران بازگشت، به ناگاه درگیر یک بیماری خاص شد، بیماری‌ای که علاوه بر خودش، به نوعی جامعه بدنسازی و پرورش اندام را نیز نگران ساخت. حسن خسروآبادی از آن دوران به بعد کمتر دیده شد و به درستی به درمان بیماری خود پرداخت، بیماری‌ای که ذهن حسن را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده بود. حسن خسروآبادی این روز‌ها با روحیه‌ای دوچندان به تمرینات خود بازگشته و می‌خواهد یک بار دیگر روز‌های خوب گذشته خود را تکرار کند.

این بیماری چه بود؟
ابتدا پارگی عضلات سینه و متعاقب آن عفونت خونی که سخت ذهن مرا مشغول خود کرد.

این بیماری به چه اندازه وقت شما را گرفت؟
۴ ماه تمام درگیر این بیماری بودم و الان هم خدا را شکر ۱۰ روز است که تمرینات دوباره خودم را شروع کرده‌ام.

این شروع دوباره با هماهنگی پزشکان بوده است؟
دقیقاً همین‌طور است که شما می‌گویید. با هماهنگی صددرصدی پزشکان بوده است.

خیلی نگران بودید، این‌طور نیست؟
بله، همین‌طور است، چرا که این امکان وجود داشت که برای همیشه از ورزش دور شوم که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد.

اولین میدانی که شما را خواهیم دید، کدام میدان خواهد بود؟
رقابت‌های انتخابی سال آینده و متعاقب آن رقابت‌های جهانی!

در ایام بیماری چه اتفاقاتی برای شما افتاد؟
در این ایام درس‌های زیادی از روزگار گرفتم. از همان دوستان به ظاهر دوستی که در دوران بیماری رهایم کردند و دوستان دیگری که تمام‌قد در این ایام کمک‌حال من بودند و اجازه ندادند احساس تنهایی کنم.

دوران سختی بود، این‌طور نیست؟
بله، اما من فکر می‌کنم قسمت بود که این اتفاق بیفتد و این اتفاقات به نوعی نمک ورزش حرفه‌ای است. اما یک امتیاز بزرگ هم برای من داشت؛ این فرصت ۴ ماهه باعث شد یک پاکسازی خوب داشته باشم چرا که وقتی همین یکی، دو روز پیش به آزمایشگاه رفتم تا آزمایش کلی بدهم، خدا را شکر پزشکان اعلام کردند هیچ مشکلی دیگر از بابت کبد و کلیه و... ندارم ضمن اینکه دیگر هیچ آثاری از بیماری گذشته در بدنم دیده نمی‌شود.

حرف آخر؟
باور کنید چند سالی بود چنین استراحت خوبی نکرده بودم، اما به عنوان حرف آخر باید بگویم آدم‌ها به یک آه و یک دم بند هستند و هیچ کس نباید مغرور قدرت و طول بازو و... شود چرا که با یک تب ساده همه چیز از بین می‌رود، درست مثل خود من که در این دوران ۲۰ کیلو از وزن بدن خود را از دست دادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی