۰
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این مطلب برای شما از کالدرون‌تایم رونمایی خواهیم کرد. دقایقی که ربطی به گلزنی پرسپولیس ندارد و در آن بازیکنان با غضب مربی تعویض می‌شوند و این دقیقه شده کابوس شاگردان گابریل کالدرون!

به گزارش خبرورزشی ، چقدر در مورد فرگی‌تایم یا راموس‌تایم می‌دانید؟ دقایقی که تیم فرگوسن موتور گلزنی‌اش روشن می‌شد و لحظات آخر بازی نتیجه را عوض می‌کرد. دقایقی که راموس از دفاع جدا شده و با اضافه شدن به خط حمله گلزنی می‌کند. نمونه داخلی این موارد یحیی‌تایم خودمان است. دقایق آخر بازی که تیم گل‌محمدی خوب گل می‌زند. در این مطلب برای شما از کالدرون‌تایم رونمایی خواهیم کرد. دقایقی که ربطی به گلزنی پرسپولیس ندارد و در آن بازیکنان با غضب مربی تعویض می‌شوند و این دقیقه شده کابوس شاگردان گابریل کالدرون!

امید عالیشاه، جونیور براندائو، محمد نادری و کمال کامیابی‌نیا بازیکنانی بودند که دقیقه ۴۶ بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی به دلیل بازی ضعیف تعویض شدند و بعد از این تعویض‌ها به لیست سیاه کالدرون رفتند. عالیشاه در بازی تراکتور هافبک دفاعی بود و اجازه شوتزنی به حاج‌صفی داد و حالا در لیست مازاد قرار دارد. جونیور بعد از تعویض آغاز نیمه دوم بازی پیکان دیگر برای پرسپولیس بازی نکرد و کالدرون او را دیپورت کرد. محمد نادری در بازی هفته پانزدهم جایش را به انصاری داد و حالا او در بازی‌های غیرحساس به میدان می‌رود و بازی‌های حساس انصاری فیکس است. آخرین نفر هم کمال کامیابی‌نیا بود که دقیقه ۴۶ بازی جام حذفی برابر شهرداری ماهشهر تعویض شد و بعد از آن گفته می‌شود نامش در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است. البته وحید امیری تنها استثنای این ماجراست که دقیقه ۴۶ بازی شاهین شهرداری بوشهر تعویض شد، ولی مورد غضب کالدرون قرار نگرفت و به لیست سیاه نرفت. امیری در نیمه اول گل زده بود و فقط برای استراحت تعویض شد.

کالدرون سعی می‌کند به بازیکنانش فرصت دهد، اما اگر آن‌ها قدر این فرصت‌ها را ندانند، او فقط ۴۵ دقیقه صبوری می‌کند و بعد از آن شاهد تعویض بین دو نیمه خواهیم بود و بازیکن تعویض شده به همین سادگی دیگر به ترکیب اصلی بازنمی‌گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی