نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که مسوت اوزیل زیر نظر میکل آرتتا، جایگاه جدیدی پیدا کرده است.

به گزارش   خبرورزشی ، آرسنال دیشب از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد بود و در نهایت با ارائه یک نمایش برتر و با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد تا اولین برد میکل آرتتا با توپچی ها رقم بخورد. آرتتا در بازی دیشب برای سومین بار پیاپی از مسوت اوزیل در ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود؛ موضوعی که نشان می دهد سرمربی جدید آرسنال بر خلاف اونای امری اعتقادات ویژه‌ای به ستاره آلمانی تیمش دارد.

ستاره سابق منچستریونایتد اما معتقد است که اوزیل در تیم آرتتا به یک جایگاه جدید دست یافته است. فردیناند در این باره گفت: اینطور به نظر می آید که مسوت اوزیل جایگاه جدیدی در تیم آرسنال پیدا کرده باشد. نه تنها اوزیل بلکه سایر بازیکنان نیز چنین وضعیتی را تجربه می کنند چرا که قبلاً مربی به آن ها اعتقاد نداشت. شما دیدید که چگونه پس از پایان بازی آرتتا به سمت بازیکنانش رفت و با آنها برخورد گرمی داشت. این موضوع بسیار مهم است.

فردیناند در ادامه گفت: در ۱۸ ماه اخیر هیچ وقت لبخند را روی لب مسوت اوزیل ندیده بودم؛ اتفاقی که بعد از بازی مقابل منچستر یونایتد رخ داد. این اتفاق حاکی از آن است که او از تمرین کردن و بازی زیر نظر آرتتا لذت می برد. نیکولاس پپه نیز همینطور. همه اینها نشان می‌دهد که آرتتا به بازیکنانش اعتماد به نفس زیادی القا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی