نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال میلان از اضافه شدن ستاره سوئدی سابق تیم لس‌آنجلس گلکسی به جمع شاگرانش ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرورزشی، استفانو پیولی سرمربی میلان این روز‌ها بسیار خوشحال است. او فردا (دوشنبه) با خوشبینی مضاعف نسبت به پیروزی تیمش، بازی شاگردان خود را مقابل سامپدوریا تماشا خواهد کرد و دلیل آن هم اضافه شدن یک مهاجم کارکشته و امتحان پس داده مانند زلاتان ایبراهیموویچ به فهرست بازیکنانش است.

ایبراهیموویچ که هفته پیش به عنوان بازیکن آزاد به روسونری پیوست، فردا این فرصت را دارد که اولین بازی رسمی دومین دوره حضورش در این تیم را تجربه کند و این خبر خوبی برای هواداران میلان است که تیم‌شان در این فصل از سری A با ۱۶ گل زده پنجمین خط حمله ضعیف لیگ را دارد.

استفانو پیولی هم از این موضوع خوشحال است و می‌گوید؛ اضافه شدن ایبرا به خط حمله تیمش بهترین هدیه‌ای بود که مدیران باشگاه میلان می‌توانستند به او بدهند.

او به نشریه گاتزتادلواسپورت گفت: ایبراهیموویچ یک بازیکن سیرنشدنی است. او شخصیت دارد و هرگز دست از بالا بردن سطح بازی‌اش نکشیده است. او با ورودش به تیم ما انگیزه، تجربه و اشتیاق می‌بخشد. باشگاه و مدیران آن به من هدیه بزرگی دادند و حالا ما باید به شیوه‌ای مناسب از تمام استعداد و پتانسیل ایبرا استفاده کنیم نه اینکه از او مانند یک سپر بهره ببریم.

پیولی که تیمش در بازی قبلی خود با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب آتالانتا شده، بر لزوم کسب نتیجه‌ای خوب مقابل سامپدوریا برای جبران آن باخت تحقیرآمیز تأکید کرد.

وی اظهار داشت: ما به یک تغییر کلی برای فراموش کردن باخت بدمان مقابل آتالانتا نیاز داریم. هیچکسی به تنهایی یک بازی را نمی‌برد. ایبرا، ایبرا است، اما ما باید یاد بگیریم که میلان باشیم. باید انگیزه و اراده‌ای که بار‌ها و بار‌ها در این فصل بدون آن بازی کرده‌ایم را دوباره به نمایش بگذاریم. به نظر می‌رسد که ایبرا با انگیزه برگشته و به همین روند هم به کارش ادامه می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی