۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: کاری کردم که نباید انجام می‌دادم. شاید بی‌تجربگی، بهترین تعبیر برای کاری باشد که انجام دادم.

بلبلی: آمده‌ام حقم را در استقلال بگیرم به گزارش خبرورزشی، محمد بلبلی مهاجم فصل گذشته تیم سپیدرود رشت پس از قراردادی که به طور همزمان با باشگاه‌های فولاد خوزستان و استقلال بست، مسئولان دو باشگاه سپیدرود و فولاد را وادار کرد تا از او شکایت کنند. همین موضوع باعث شد تا استقلال نتواند از این بازیکن در نیم‌فصل اول استفاده کند. روز گذشته خبر رسید حکم محرومیت بلبلی به حالت تعلیق درآمده و می‌تواند از بازی اول استقلال برای تیمش به میدان برود. بازیکن ۲۱ ساله استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره این مدت و اتفاقاتی که برایش رخ داد حرف زد.
 
بالاخره حکم محرومیتت تمام شد؟
آخرین خبری که به من دادند این است.
 
این مدت چطور سپری شد؟
خیلی سخت بود. من فوتبالیست هستم و از وقتی یادم می‌آید در حال فوتبال بازی کردن بودم. وقتی هم تصمیم گرفتم به استقلال بیایم آرزوی بزرگی در سر داشتم که با این اتفاق کلاً همه برنامه‌هایم تحت تأثیر قرار گرفت.
 
الان که به تابستان ۹۸ فکر می‌کنی چه کسی را بیش از همه مقصر می‌دانی؟
(.. پس از کمی مکث) قطعاً این اشتباه از طرف خودم بود! کاری کردم که نباید انجام می‌دادم. شاید بی‌تجربگی، بهترین تعبیر برای کاری باشد که انجام دادم. هیچ کس مقصر نیست، اما تجربه سختی بود و حالا باید آن روز‌ها را جبران کنم.
 
در این مدت چه می‌کردی؟
دوران سختی بود. چاره‌ای جز تحمل اوضاع نداشتم و فقط می‌خواستم روز‌ها و هفته‌ها زودتر بگذرند. تنها کاری که از دستم برمی‌آمد تحمل کردن بود.
 
در روز‌هایی که محروم بودی استراماچونی خیلی دنبال مهاجم می‌گشت! افسوس نمی‌خوردی که چرا محرومی؟‌
نمی‌توانم در این باره حرف بزنم. من باید نهایت تلاشم را بکنم تا نتیجه‌ای که دوست دارم را بگیرم. البته الان که دیگر استراماچونی رفته ولی آنچه برای من مهم است این است که بجنگم و هر مسئولیتی به من واگذار شد به بهترین شکل انجام بدهم.
 
اهل رقابت و جنگیدن هستی؟ مجیدی در ۵ بازی پایانی فصل قبل با بازی دادن به رضا کریمی، قائدی و سجاد آقایی ثابت کرد به جوانان تیم اهمیت می‌دهد؟
البته که هستم. باید خودم را نشان بدهم. هدفی که من پیش از ورود به استقلال داشتم بیش از این‌ها بود و می‌خواستم در استقلال لژیونر شوم. برای هر کاری اراده لازم است که من هم اراده قوی برای موفقیت در استقلال دارم و منتظر یک فرصت هستم تا همه این حرف‌ها را عملی کنم.
 
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد. در این باره حرفی نداری؟
این اتفاق خوبی است و آرزو می‌کنم آقافرهاد در استقلال موفق شود، چون موفقیت او موفقیت همه ماست و هر چه استقلال نتایج بهتری بگیرد حتماً برای بازیکنان هم بهتر است.
 
آن زمان که فرهاد فوتبال بازی می‌کرد نوجوان بودی! فوتبالش را به یاد داری؟
البته که یادم هست. آقافرهاد اسطوره و یکی از بهترین گلزنان باشگاه استقلال بود که جایگاه خاصی نزد هواداران استقلال دارد.
 
در این ماه‌ها با تیم کار می‌کردی؟
بله! حتی یک جلسه هم در تمرینات غیبت نمی‌کردم و در تمام بازی‌های دوستانه و تمرینات زیر نظر استراماچونی کار می‌کردم. حالا هم تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم و برای استقلال به میدان بروم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی