نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم های زیادی در فصل جاری خواهان همکاری با علی دایی هستند اما محتمل‌ترین مقصد او تیم ملی است.

به گزارش خبرورزشی، روز یکشنبه خبری به سرعت برق و باد منتشر شد مبنی بر اینکه علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد. ذوب‌آهن بعد از قطع همکاری با علیرضا منصوریان با مربیان مختلفی برای هدایت این تیم صحبت کرد.

علی دایی پیش از این هم گزینه ذوبی‌ها بود که ابتدا به این باشگاه پاسخ منفی داده بود، اما صبح روز گذشته خبر توافقش منتشر شد. در ادامه خود علی دایی این خبر را تکذیب و اعلام کرد به اصفهان نخواهد رفت! در همین ارتباط شنیدیم نرفتن دایی به ذوب‌آهن به خاطر دوری از تهران نبوده بلکه یک تماس تلفنی با علی دایی او را از سفر به اصفهان منصرف کرده است. گفته می‌شود این تماس تلفنی بی‌ارتباط با پیشنهاد تیم ملی و پرسپولیس نبوده است. هرچند خود علی دایی در مصاحبه اش گفته از پرسپولیس پیشنهادی ندارد و شنیده می‌شود با توجه به حمایت ملی‌پوشان از او شانس حضور دایی در تیم ملی زیاد است.

در حال حاضر مذاکرات فدراسیون با برانکو به حالت تعلیق درآمده یا به عبارتی درست تر با کناره گیری تاج از سمت ریاست فدراسیون تقریباً منتفی شده و تنها گزینه باقی مانده فدراسیون، علی دایی است. خصوصاً که در راستای سیاست پنهان «ایرانیزه» کردن نیمکت مربیگری تیم های فوتبال علی دایی مقبول ترین گزینه وطنی به نظر می رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی