۰
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با یک سؤال از خودم شروع می‌کنم؛ داستان کالدرون با پرسپولیس یک شوخی بی‌مزه است یا حقیقت دارد؟ جواب؛ نخیر، شوخی نیست!

خبرورزشی/ مجید ابونوری؛ باید همه چیز را خلاصه کرد. صبح همان روزی که کالدرون تهران را به مقصد آرژانتین ترک گفت، پاندول تردید را به سوی خود متمایل کرد؛ و حالا که به ساعات پایانی مرخصی اش نزدیک می‌شویم، اخبار ناخوشایندی به گو‌ش‌مان می‌رسد. مرد آرژانتینی، عصبانی است! خواسته‌هایش - بجا و بی‌جا - برآورده نشده و قصد بازگشت ندارد!

پرسپولیس در مسیر «استقلالیزه» شدن است! باورکردنی نیست، اما باور کنید و به فهم تان شک نکنید! در قسمت قرمز فوتبال کشورمان، ظاهراً «کودتا» یی در حال شکل گیری است! علیه خودشان! پرسپولیس با دست بی‌تدبیری در حال فروپاشی است. آرامشی که می‌توانست، ارتش سرخ را در مسیر «پوکر» قهرمانی قرار دهد، حالا انگار خوشی زیر دل مدیرانش را زده، تا ورق بازی را آن‌طور که خود درست می‌پندارند، تغییر دهند! این اشتباه غیرقابل بخشش، باعث رسوایی خواهد بود! آیا مدیران پرسپولیس می‌خواهند پرسپولیس را با خاک یکسان کنند، تا بعد از آن تیم مناسب‌تری بسازند؟ می‌خواهند ارتش سرخ را به بن‌بست بکشانند، تا بعد آن را از بن‌بست خارج کنند؟! نکند خیال خام به سرتان بزند؛ که ظاهراً زده است! نکند دست از پا خطا کنید؛ که ظاهراً کرده‌اید! نکند این عمارت خوش قد و بالا را به خانه‌ای کج و کوله تبدیل کنید؛ که ظاهراً آستین‌ها را بالا زده‌اید!

در این چند روزه، هیچ نشانی از اتخاذ تصمیمات درست از سوی مسئولان در پرسپولیس دیده نشده است! انگار ذهن مدیران ارتش سرخ در هوا، شانسی رها شده است! انگار خرد و عقلانیت کرکره اش پایین کشیده شده و به مرخصی رفته است! انگار مسئولان باشگاه پرسپولیس، ظاهراً بدون نگرانی در خواب عمیقی فرورفته‌اند و با طیب خاطر برای فردای پرسپولیس تصمیم می‌گیرند!

کریم باقری، «بزرگ» باشگاه پرسپولیس می‌گوید‌: «اوضاع خوب نیست!» و ما هم می‌گوییم همه چیز به طور واضح و عادی روشن است و به حد اشباع رسیده است. همه چیزمان پنهان‌کاری است و همین سبب می‌شود که همه چیز بدجوری برایمان گران تمام شود. مدیران باشگاه پرسپولیس باید بدانند قبل از اتخاذ هر تصمیمی، چشم‌ها را باید شست؛ همین!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی