۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به مصاف چین تایپه رفت و در نهایت در 3 ست پیاپی پیروز شد.

تیم ملی والیبال انتخابی المپیک را با برد شروع کرد به گزارش خبرورزشی، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در شهر جیانگمن چین به مصاف چین تایپه رفت و در سه گیم متوالی مقابل این تیم به برتری رسید. (اینجا ببینید)

تیم ایران در بازی افتتاحیه خود از ترکیب سعید معروف، پوریا یلی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد. دو تیم بازی را محتاطانه و برابر آغاز کردند، ولی تیم ایران در ادامه با استفاده از شرایط فیزیکی و سرویس‌های بهتر، کنترل بازی را به دست گرفت و اختلاف امتیازات زیاد شد. تیم ایران در ست نخست ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران در ست نخست ۱۵ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، ۳ پوئن سرویس و ۵ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم چین تایپه نیز ۶ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و ۴ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.

تیم ملی والیبال انتخابی المپیک را با برد شروع کرد

ست دوم با برتری ۸ بر ۳ ایران آغاز شد. سرویس‌های خوب و قدرت حملات به مراتب بیشتر، برتری مطلق را در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ برای ایران به همراه داشت. مجتبی میرزاجان‌پور در پایان ست دوم به جای میلاد عبادی پور به بازی گرفته شد.

تیم ملی ایران در پایان ست دوم، ۲۸ امتیاز از اسپک، ۵ امتیاز از دفاع روی تور، ۶ پوئن سرویس و ۱۱ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم چین تایپه نیز ۱۲ امتیاز از اسپک، ۴ امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۵ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.

تیم ملی والیبال انتخابی المپیک را با برد شروع کرد

تیم ملی چین تایپه در ست سوم نیز با وجود اشتباهات بیشتر بازیکنان ایران، حرفی برای گفتن نداشتند و طبق چیزی که پیش بینی می‌شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ مغلوب شدند و بازی را واگذار کردند. جواد کریمی، مرتضی شریفی و عابدینی هم در پایان ست سوم برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه به کار گرفته شدند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود، فردا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف قزاقستان می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی