نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تاتنهام معتقد است که ورود آقای خاص به کادر فنی این تیم همه مشکلات آن را برطرف نخواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، پیوستن ژوزه مورینیو به تاتنهام در عین حال که بسیاری از هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده، به نظر بعضی‌ها هم حلال مشکلات این تیم نخواهد بود و هری ردنپ، سرمربی سابق سفیدپوشان تاتنهام هم یکی از آنهاست.

مورینیو از زمانی که جانشین مائوریسیو پوچتینو شده، نتوانسته به عملکرد و نتایج این تیم ثبات بدهد و اکنون در رده ششم جدول لیگ برتر است. این تیم در سه بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده که آخرین آن‌ها شکست یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون در ابتدای سال ۲۰۲۰ بود.

ردنپ درباره وضعیت فعلی تاتنهام به شبکه اسکای اسپورتس گفت: تاتنهام دارد از یک برهه مضحک عبور می‌کند که وقتی با دقت به آن نگاه می‌کنید، می‌بینید که اتفاقاً بسیار هم طولانی است. در ۲۵ بازی آخر تاتنهام با هدایت پوچتینو به هر دلیلی که بود، ما شاهد آن بودیم که این تیم از یک روند خیلی خوب ناگهان دچار افتی شدید شد. وضعیت فعلی تیم هم، اما تغییری نکرده و تاتنهام هنوز هم واقعاً پرفراز و نشیب است.

ردنپ افزود: ژوزه مورینیو روی کار آمده و همه ما هم می‌دانیم که آمار و سوابق او فوق‌العاده است، اما هیچکسی چوب جادویی ندارد که بخواهد با آن همه چیز را درست کند و فعلاً هم به نظر نمی‌رسد که اوضاع تاتنهام چندان روبه‌راه باشد. نتیجه بدی که در بازی مقابل ساوتهمپتون رقم خورد و یکی دو نمایش ضعیف دیگر از جمله بازی مقابل نوریچ که در آن تاتنهام با خوش شانسی نتیجه گرفت، این فراز و نشیب را تأیید می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی