۰
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر اصرار به استفاده از جوان‌ها دارد، اما این روش او احتمال موفقیت شیاطین‌سرخ را به حداقل می‌رساند.

خبرورزشی/ شهراد باغستانی؛ بارها شده پس از یک پیروزی بزرگ از «درس فوتبال» صحبت شود. با یادآوری نکاتی که از دل آن بازی بیرون آمده و اتفاق‌های شطرنج‌واری که رخ داده است.

دربی منچستر در جام‌اتحادیه بازی برای اوله‌گنار سولشائر درسی بود از تکمیل نمایش‌های ضعیف و دومینو‌وار پس از دیدار برابر آرسنال و ولورهمپتون. با این حال ارزش شهرآورد برای هواداران چیز دیگری بود و دوباره شیاطین‌سرخ را اسیر بحران کرد. سولشائر یک ستاره سابق یونایتد و اسطوره باشگاه است و انتظار دارند توانایی‌اش در یافتن مهره‌ها به تیم کمک بیشتری بکند، اما چیزی که روش مربیگری او را ترسناک می‌کند این است که در نیمه مربیان معمولاً حرفی برای گفتن ندارد. وقتی یونایتد 3 گل در یک نیمه دریافت کرد یعنی کارش تمام شده. در واقع منچستریونایتد تبدیل به تیمی شده که اگر نیمه نخست خوب بود، کل بازی هم خوب است و نتیجه را هم مال خود می‌کند. در غیر اینصورت همه‌چیز را باید تمام شده تلقی کنیم.

مهم‌ترین نکته این که منچستریونایتد با جوان‌هایش تیم کاملی نیست و بی‌شک اوله باید لیستی از بازیکنان کارآمد را بنویسد که باشگاه جذب کند و در فشردگی مسابقات به کمکش بیایند. او اصرار به استفاده از جوان‌های خام در حساس‌ترین بازی‌ها دارد و به همین دلیل هم مسابقات بزرگ را تیمش از دست خواهد داد.

در واقع سولشائر باید تغییر روش بدهد و این مسیری که می‌رود، بن‌بست است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی