۰
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های نفت آبادان، شهرداری گرگان، مهرام، شیمیدر قم، پتروشیمی و آویژه صنعت پارسا مشهد مقابل حریفان خود در لیگ برتر بسکتبال به پیروزی رسیدند.

به گزارش   خبرورزشی، هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال مردان با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف انجام شد. تیم نفت آبادان در یک بازی برتر که در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد، میهمان خود نیروی زمینی را شکست داد. محد خالقی‌فرد ۲۷ امتیاز و ۱۳ ریباند برای نفت و اشکان جعغری ۱۸ امتیاز و ۱۰ ریباند برای نیروی زمینی کسب کردند.

تیم شهرداری گرگان با ۲۴ امتیاز نوید رضایی‌فر مقابل میزبان خود رعد پدافند هوایی شهرکرد به پیروزی رسید. ابراهیم بیگی ۲۰ امتیاز و ۱۰ ریباند برای شهرکرد داشت.

در دیگر بازی هفته هقدهم که در قم برگزار شد، تیم شیمیدر موفق به شکست دادت میهمان خود، توفارقان آذرشهر شد. محمد جمشیدی ۲۴ امتیاز برای شیمیدر کسب کرد و کلوین آمایو ۱۹ امتیاز و ۸ ریباند برای توفارقات به دست آورد.

تیم مهرام نیز با درخشش صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی بر شهرداری قزوین چیره شد. نیکخواه ۳۶ امتیاز و ۸ پاس گل و کاظمی ۱۷ امتیار و ۱۱ ریباند برای مهرام داشتند.
در حساس‌ترین بازی هفته که در سالن ملت اصفهان برگزار شد، تیم پتروشیمی بندر امام به لطف ارائه یک بازی برتر در کوارتر سوم بر میزبان خود ذوب آهن اصفحان غلبه کرد. شاگردان فرزاد کوهیان در کوارتر سوم ۱۷ بر ۷ به پیروز رسیدند و پیروزی خود مقابل شاگردان مهران حاتمی را تا حد زیادی تضمین کردند. سحاد مشایخی ۲۱ امتیاز برای پتروشیمی و جاناتان داگبو در مدت ۴۰ دقیقه حضورش در زمین ۴۰ امتیاز برای ذوب آهن به دست آوردند.
در آخرین بازی هم آویژه صنعت مشهد از سد شهرداری بندرعباس گذشت. داریوس هنری ۲۱ و صالح فروتن ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند برای آویژه صنعت و کِدار ادواردز ۲۹ امتیاز برای شهرداری بندرعباس کسب کردند.

پالایش نفت آبادان ۹۷ – نیرویی زمینی ۵۴
شورا و شهرداری قزوین ۷۶ – مهرام تهران ۸۹
آویژه صنعت پارسا مشهد ۹۲ – شهرداری بندرعباس ۷۴
رعد پدافند هوایی شهرکرد ۶۰ – شهرداری گرگان ۷۸
شیمیدر قم ۸۵ – توفارقان آذر شهر ۷۵
ذوب آهن اصفهان ۶۷ – پتروشیمی بندر امام ۷۸

بازی تیم‌های اکسون تهران و صنعت مس کرمان که با توجه به میزبانی اکسون در دور رفت قرار بود این بار در کرمان برگزار شود به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی به تعویق افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی