۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برترین گلزن خارجی لیگ ایران به رسانه کشورش عنوان کرد که ایران کشور امنی است و آرزو دارد هیچوقت جنگی صورت نگیرد.

به گزارش   خبرورزشی ، ادینیو برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران ابراز امیدواری کرد شرایط در منطقه خاورمیانه آرام شود و تمام امور در این منطقه در حالت عادی باشد تا رقابت های فوتبال نیز طبق برنامه پیش برود.

هافبک برزیلی که سابقه بازی برای مس کرمان و تراکتور را در کارنامه خود دارد در ادامه گفت: اگر من امروز در ایران بودم خانواده ام را به کشورم می‌فرستادم و خودم می ماندم چون شرایط می‌توانست بد شود. من با کسانی که در ایران می‌شناختم ارتباط برقرار کردم و همه گفتند که شرایط خوب است. برزیلی ها اکنون در برزیل هستند ولی پرتغالی‌ها در ایران هستند. آنها به رسانه های پرتغالی گفتند اگر شرایط به سمت جنگ برود ایران را ترک می‌کنند. برزیلی ها نیز منتظر هستند که به ایران برگردند. مگنو باتیستا الان چند سالی در ایران است و ترس کمتری دارد ولی سال اول مازولا است و او ممکن است ترسیده باشد. میگوئل تکسیرا و چند نفر دیگر از جمله افرادی بودند که با آنها ارتباط گرفتم.

ادینیو در ادامه گفت: من انسان معتقدی هستم و از خدا می‌خواهم جنگی صورت نگیرد چرا که افراد زیادی جانشان را از دست می‌دهند. ایران کشور دوم من است حتی می توانم این موضوع را صادقانه بر مبنای زندگی چند ساله ام در ایران به شما بگویم که زندگی کردن در ایران را بیشتر از برزیل دوست دارم. در ایران خیابان ها خیلی بیشتر امن است. کسی به شما حمله نمی کند تا سرقت کند. در خیابان کسی بی خود با شما دعوا نمی‌کند. می توانم بگویم در ایران با هر کس که آشنا می‌شدم افراد فوق العاده و خوبی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی