نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای ما دیگر چه توفیری دارد که سرمربی مدنظر شما خارجی است یا ایرانی؟ از یحیی گل محمدی تا علی دایی، اصلا گیریم خود امیر قلعه نویی؛ شما با این فوتبال کاری کردید که تماشای آن مجالی برای بحث های جدی نیست.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ نه پیشنهاد 500 هزار دلاری به برانکو که با شگفتی او همراه شد، نه مذاکره با یحیی گل محمدی و بن بست با علی دایی؛ هیچ کدام مایه نشاط نمی شوند.
دیگر چه تفاوتی دارد برای تیم ملی چه تصمیمی می خواهند بگیرند؟ این اوج هنر آنهایی بود که بی انگیزگی رایج این روزها را به همه فوتبالی ها تعمیم دادند؛ تیمی که تا چند ماه قبل چشم و چراغ اهالی فوتبال در بازی های بین المللی بود و به درستی و با قاطعیت مدیریت می شد، حالا به چه روزی افتاده است.
از مربی خارجی بی دردسر و حرف گوش کن مثل ویلموتس (به زعم آقایان) و خداحافظی سرمربی قبلی که تک و تنها با چشمانی اشکبار راهی فرودگاه شد زمان زیادی نگذشته است. فوتبال هجومی را هم که نگو؛ حالمان بدجوری خراب می شود!
هورا، سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد!
نمی دانیم باید با چه زبانی از مسببان این بی انگیزگی در عرصه فوتبال ملی تشکر کنیم. دوستان چگونه باید این همه محبت را جبران کنیم؟
برای ما دیگر چه توفیری دارد که سرمربی مدنظر شما خارجی است یا ایرانی؟ از یحیی گل محمدی تا علی دایی، اصلا گیریم خود امیر قلعه نویی؛ شما با این فوتبال کاری کردید که تماشای آن مجالی برای بحث های جدی فراهم نمی کند. شور و اشتیاق ها را از میان بردید. با تیم ملی رفتاری کردید که همه آرزو دارند کسی که این تیم را 8 سال تمام با چنگ و دندان حفظ کرد، دوباره میراثش را تحویل بگیرد. رویایی که البته به حکم تاریخ، هرگز محقق نخواهد شد.
حالا ما و شما مانده ایم با این تیم بلاتکلیف؛ تیمی که سر و سامان ندارد و برایش تصمیماتی گرفته می شود که ذهن افکار عمومی را به هیچ وجه تحریک نمی کند.
این تمام هنر شما بود؛ بگذارید خاضعانه مقابلتان زانو بزنیم و با تمام وجودمان بگوییم ممنونیم دوستان؛ مرسی بابت این که اگر همین امروز هم نام سرمربی تیم ملی را اعلام کنید، کام فوتبالی ها شیرین نمی شود که نمی شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی