نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: در اولین فرصت میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی جهان به ایران داده خواهد شد.

به گزارش   خبرورزشی  و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه دیدارهای مسئولان ورزش کشورمان با مدیران IOC و روسای فدراسیونهای جهانی حاضر در لوزان سوئیس، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با نناد لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار نناد لالوویچ گفت: در تهران هم یادآوری کرده بودم که کشتی برای شما مهم است و این را هم با تاکید می گویم که کشتی هم بدون ایران معنا ندارد نه اینکه این حرف من باشد تمام دنیا به این مهم اذعان دارند که ایران مهد کشتی است و این جایگاه باید حفظ شود.

وی در ادامه اظهار داشت: از حمایتهای مسئولان ورزش ایران از کشتی تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها بیشتر شود همانگونه که اعتقاد داریم کشتی ایران بزرگ است حمایتهای ما هم از کشتی ایران باید بزرگ و گسترده باشد. امیدوارم که کشتی ایران مصون از هر گونه اتفاق بدی به کار خود ادامه دهد. ما در کنار کشتی ایران بوده و خواهیم بود.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی با ابراز تاسف از اتفاقی که برای میزبانی جام جهانی افتاد خاطرنشان کرد: ما تلاش بسیاری کردیم که تیمها در این رویداد شرکت کنند اما بسیاری از دولتها به فدراسیونهای کشتی خود اجازه حضور در این مسابقات را ندادند و با وجود اطمینان ما در خصوص امنیت در ایران و مسابقات، متاسفانه نتوانستیم کشورها را متقاعد کنیم البته در اولین فرصت میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی جهان به ایران داده خواهد شد.

لالوویچ ضمن تاکید مجدد در خصوص حمایتهای همه جانبه از کشتی ایران اضافه کرد: ایران مهد و قلب کشتی دنیاست و اتحادیه جهانی از هر گونه اتفاقات ناخوشایند و بروز هر گونه مشکل برای کشتی ایران جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان کشورمان ضمن تقدیر از لالوویچ و تشکر از حمایتهای همیشگی اتحادیه جهانی کشتی ابراز خرسندی کرد و گفت: علیرضا دبیر بعنوان یک قهرمان مسئولیت این فدراسیون را با انگیزه و تلاش وقفه ناپذیری در دست دارد و ما هم حمایتهای های لازم را از وی و کشتی خواهیم داشت.

سلطانی فر با تاکید بر اهمیت کشتی در ایران افزود: در سال 2019 چهل خانه کشتی در ایران افتتاح کردیم و امیدواریم در سال 2020 این تعداد را به 50 عدد افزایش یابد. در تلاشیم که این امکانات بیشتر در مناطق محروم احداث شود تا استعدادها شناسایی شوند و به کشتی ایران و دنیا خدمت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی