۰
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم امید به حیاتی‌ترین روز خود رسیده و اگر کره جنوبی را ببرد، راه صعودش را هموار می‌کند، ولی اگر ببازد، بعید است حتی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در والیبال به هر زحمتی بود کره جنوبی را بردیم. در فوتبال هم وقتی با کی‌روش کره‌ای‌ها را می‌بردیم، معمولاً با نتیجه یک بر صفر بود، ولی خب امروز یکی از همان یک بر صفر‌های جذاب هم کارمان را راه می‌اندازد.
تیم امید به حیاتی‌ترین روز خود رسیده و اگر کره جنوبی را ببرد، راه صعودش را هموار می‌کند، ولی اگر ببازد، بعید است حتی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود. تیم ما امروز نیاز دارد که اولاً گل نخورد یا سخت گل بخورد و در وهله دوم مثل بازی با ازبکستان فرصت‌سوزی نکند و بچه‌ها دروازه ۷ متر و ۳۲ سانتی متری را کج نبینند. در آن دیدار ملی‌پوشان امید ایران گل خالی‌هایی را خراب کردند که واقعاً عجیب بود، اما امیدواریم امروز اتفاقات دیگری بیفتد. روزی که ما با تک‌گل قوچان‌نژاد کره را در خاک خودش شکست دادیم، از تنها موقعیت گل‌مان نهایت استفاده را کردیم و البته به حریف خیلی کم موقعیت گلزنی دادیم، امروز هم همین دو عامل می‌تواند تیم امید را خوشبخت کند تا حداقل اگر کره‌ای‌ها را نمی‌بریم، به آن‌ها نبازیم و به بازی آخر با چین امیدوار بمانیم. تیم امید ایران مهره‌های هجومی خوبی دارد که در لیگ آبدیده شده‌اند و امروز باید هرچه دارند، رو کنند. این خیلی آمار تکان‌دهنده‌ای است که کره جنوبی در تمام ۳۶ سال گذشته در المپیک حضور داشته، اما ما ۴۴ سال است که حسرت می‌کشیم. امید که امروز تیم امید، ناامیدمان نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی