نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبالغی که باشگاه منچستریونایتد بابت اخراج مربیان پس از الکس فرگوسن به عنوان غرامت پرداخت کرده رقم قابل توجهی است.

منچستریونایتد برای اخراج‌کردن چقدر هزینه کرد؟ به گزارش خبرورزشی، دنباله‌دار شدن فرازونشیب‌های تیم فوتبال منچستریونایتد در این فصل از فوتبال جزیره، هر روز بر احتمال برکناری سرمربی نروژی این تیم، سولشائر می‌افزاید. مهاجم سابق شیاطین سرخ که تا قبل از تبدیل شدنش به مربی قطعی این تیم نتایج خوبی کسب می‌کرد، از وقتی که قراردادش قطعی شد، اوضاع و احوال متفاوتی داشته و مدت‌هاست که شایعه اخراج او شنیده می‌شود. در این بین اگر منچستریونایتد بخواهد سولشائر را اخراج کند، چقدر باید به او غرامت بپردازد؟

طبق گزارش نشریه سان انگلیس برکنار کردن سولشائر در صورتی که طی توافق دو جانبه میان او باشگاه نباشد، برای شیاطین سرخ هزینه‌ای معادل ۵ میلیون پوند روی دست باشگاه خواهد گذاشت.

حتی با وجود پیروزی ۴ بر صفر اخیر من‌یونایتد مقابل نوریچ قعر جدولی، هنوز این احتمال وجود دارد که مربی جوان شیاطین سرخ برکنار شود، هر چند که فعلاً هیچ یک از مدیران باشگاه سرنخی درباره احتمال وقوع این اتفاق ارائه نکرده‌اند. در واقع گزارش شده است که خانواده گلیزر به عنوان مالک باشگاه ترجیح می‌دهند، صبوری کنند و به سولشائر اجازه دهند که کارش را پیش ببرد، اما اگر روند فعلی نتایج تیم ادامه داشته باشد، باید انتظار ناکامی آن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را داشت که در آن صورت برکناری مربی نروژی محتمل خواهد بود.

در صورتی که منچستریونایتد در پایان فصل سولشائر را اخراج کند، مجموع غرامت‌هایی که این باشگاه بابت اخراج مربیانش از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ پرداخت کرده به ۴۰ حدود میلیون پوند خواهد رسید که این یک نمره منفی بزرگ برای هیئت مدیره باشگاه و به خصوص اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه است.

پس از بازنشسته شدن فرگوسن، منچستریونایتد، دیوید مویس، لوئیس فن‌خال، ژوزه مورینیو و اکنون اوله‌گنار سولشائر را روی کار آورده است. در میان این مربیان ۲۰ میلیون پوند بابت اخراج مورینیو در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ پرداخت شده است. ۸.۵ میلیون پوند دیگر بابت اخراج فن‌خال در سال ۲۰۱۶ پرداخت شد و ۵ میلیون پوند هم بابت برکنار مویس. به هدر رفتن این سرمایه قابل توجه در شرایطی است که اخراج سولشائر - کسی که سالانه ۵ میلیون پوند حقوق می‌گیرد و به آن مبالغ دیگری به عنوان پاداش هم اضافه خواهد شد - بر هزینه‌های باشگاه خواهد افزود.

سولشائر ۴۶ ساله که در تیم قبلی‌اش مولد نروژ سالانه ۴۰۰ هزار پوند حقوق می‌گرفت، یک سال دیگر با منچستری‌ها قرارداد دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی