۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازيكن اسبق تيم ملى و مدير تيم ملى جوانان فوتبال ايران نمايش تيم اميد در رقابت هاى قهرمانى زير ٢٣ سال آسيا را رضايتبخش و قابل قبول مى داند.

به گزارش خبرورزشی، فراز فاطمى در خصوص عملکرد و نتایج تیم امید گفت: به نظرم این تیم عملکرد قابل قبول و بازى هاى خوبى انجام داد، اما خوش شانس نبود. به هر حال اتفاقات و شانس بخشى از فوتبال است. ما مقابل ازبکستان موقعیت هاى بالاى ٩٥٪؜ داشتیم که گل نشد. یکى از آن توپ‌ها وارد دروازه مى شد صعود کرده بودیم. کار کادر فنى این است که تیم را آماده وارد مسابقات کند و تیم بتواند موقعیت خلق کند و بازى را تحت کنترل داشته باشد. به نظر من تیم امید ما این خصوصیات را داشت و شایسته صعود از این گروه بود.

فاطمى در پایان با تاکید بر ضرورت حمایت از کادر فنى و بازیکنان این تیم گفت: به اعضاى کادر فنى تیم امید خسته نباشید مى گویم و اطمینان دارم آن‌ها همه تلاش خودشان را کردند. در فوتبال بعضى از روز‌ها روز شما نیست و به نظرم این تورنمنت براى ما چنین شرایطى داشت. مقابل ازبکستان و چین روز ما نبود. امیدوارم از این تجربه‌ها براى اینده استفاده کنیم. این تیم باید حفظ شود و به آینده فوتبال ما کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی