۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، شرایط عجیب و پیچیده‌ای در این تیم پیدا کرده است.

به گزارش خبرورزشی، ژوزه مورینیو دو ماه است که به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب شده و هنوز وضعیت باثباتی بر این تیم حاکم نشده است. تاتنهام البته توانسته خود را از نیمه دوم جدول جدا کند، ولی هنوز نتوانسته به جمع چهار تیم بالای جدول اضافه شود. این هدفی است که ژوزه مورینیو دنبال می‌کند یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای تاتنهام. تاتنهام در هیچ کدام از چهار بازی قبلی خود در لیگ برتر به پیروزی دست نیافته و حتی با آمدن ژوزه مورینیو پرتغالی نیز در شرایط این تیم تغییرات چندانی ایجاد نشده است.
بنابر ادعای نشریه «سان» بازیکنان تاتنهام از تاکتیک‌های قدیمی و مدرسه‌ای ژوزه مورینیو خسته شده‌اند. همچنین گفته شده که چند بازیکن کلیدی تاتنهام بعد از دو ماه حالا کاملا از سرمربی جدید خود ناامید شده اند. این در حالی است که همین بازیکنان چندی پیش از حضور این پرتغالی روی نیمکت تیم شان ابراز خوشحالی کرده بودند.
در گزارش سان ادعا شده که بازیکنان از روش تمرینی مورینیو که شامل توپ‌های بلند و پرتاب‌های زیاد اوت می‌شود، خسته شده‌اند. از طرف دیگر بازیکنان تاتنهام از نحوه رفتار مرد پرتغالی با خرید جدید این تیم یعنی اندومبله ناراحت هستند. مورینیو علنا از ستاره فرانسوی به دلیل عدم تناسب اندام انتقاد کرده است. به این‌ها درگیری مورینیو با دنی رز را نیز اضافه کنید که با واکنشی منفی در جمع تاتنهامی‌ها همراه شد.
همه چیز پس از بیرون گذاشتن دنی رز از فهرست بازی با واتفورد شروع شد. مورینیو در توجیه گفته بود که رز مصدوم است، اما در واقع اینطور نبود. رز در تمرین یکشنبه از مورینیو توضیح می‌خواهد و پس از چند دقیقه صحبت که گویا با صدای بلند نیز همراه بوده، دو طرف به نتیجه‌ای نمی‌رسند. رز که از توضیحات مورینیو قانع نشده بود، عصبانیتش مضاعف می‌شود و نزدیک بود کار به جا‌های باریک نیز کشیده شود. اتفاقی که بازخوردی منفی در تیم داشت، اما در تمرین دوشنبه که با حضور عکاسان و خبرنگاران بود، رز بدون مشکل و مثل همیشه تمرین کرد و در بخشی از کار مورینیو او را به کناری کشید و برای وی تمریناتی اختصاصی در نظر گرفت.
حالا به نظر می‌رسد که کار آقای خاص تنها بعد از دو ماه حضور در تاتنهام دشوار شده و به نظر می‌رسد که ادامه این روند می‌تواند مشکلات بیشتری را برای مرد پرتغالی ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی