نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد هماهنگی پرواز چارتر این تیم به دبی صورت گرفته بود، اما فرودگاه ابوظبی مقابل پرواز را گرفته است.

به گزارش   خبرورزشی ، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال درباره اعزام این تیم به دبی گفت: دوستان ما از بعدازظهر پنجشنبه که قرار شد ما بازی پلی‌آف را در دبی برگزار کنیم، در تلاش برای هماهنگی سفر بودند. باید از آقای علی‌نژاد (سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان) هم تشکر کنم که در مذاکرات کمک کردند. از روز گذشته برنامه سفر را پیگیری کردیم و تا ساعت 12 شب گذشته ویزاها صادر شد، اما هواپیمایی که چارتر کرده بودیم به دبی برود، مجوز پرواز نگرفت و به همین دلیل تیم تا صبح در هتل کنار فرودگاه امام خمینی (ره) ماند و پیگیر پرواز بودیم که تیم ساعت 11 صبح امروز سوار هواپیما شد و به دبی رفت.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به گلایه بازیکنان از شرایط اعزام و ناهماهنگی‌های به وجود آمده، اظهار داشت: فرودگاه دبی مجوز را صادر کرده بود، اما فرودگاه ابوظبی جلوی این تصمیم را گرفت و ناهماهنگی ایجاد شد. با این حال باید بگویم اتفاقی که برای هر چهار تیم رخ داد، اتفاق بسیار بزرگی را برای کشور رقم زد. ما مخالف بازی در زمین بی‌طرف بودیم، اما اتفاق خوبی رخ داد. با اینکه تیم اکنون با خستگی به بازی می‌رود، اما نتیجه خوب آن هماهنگی چهار تیم بود. ما، دوستان و آقای علی‌نژاد تا زمان ورود به جلسه هماهنگ بودیم و هیچ‌کدام راضی به بازی در زمین بی‌طرف نبودیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد سفر احتمالی این تیم به قطر پس از پیروزی احتمالی مقابل الکویت و اینکه آیا برنامه‌ریزی برای این سفر انجام شده است یا نه، گفت: با هماهنگی صورت گرفته، با پروازی مستقیم سریعاً تیم به خاک ایران می‌آید و از آنجا بلافاصله به قطر می‌رویم که تیم خستگی نداشته باشد تا با کمترین خستگی برای بازی با تیم قطری آماده شویم. امیدوارم بازیکنان امروز هم خوب استراحت کنند تا بتوانند مقابل تیم الکویت به نتیجه برسند و به پیروزی خوبی برسیم. با توجه به شرایطی که تیم الکویت دارد و انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند، می‌توانیم در این بازی به پیروزی برسیم. امیدوارم که تیم‌های دیگر هم به پیروزی و موفقیت برسند و با میزبانی بازی‌های گروهی در ایران، شکست بزرگی را به عربستانی‌ها که دشمن ما هستند، تحمیل کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی