۰
یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعید به نظر می‌رسد سرمربی پیشین تاتنهام در این فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد، چون مانع بزرگی برسر راه وی وجود دارد.

به گزارش خبرورزشی، پوچتینو ۴۷ ساله که در پایان آبان ماه درست ۶ ماه پس از اینکه موفق شد تاتنهام را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد، این روز‌ها نامش به عنوان اصلی‌ترین گزینه حضور در منچستریونایتد مطرح شده است، این در حالی است که جایگاه اولگنار سولسشایر در این تیم متزلزل است.

نشریه انگلیسی «میرر» اکنون خبر می‌دهد توافقی که پوچتینو و تاتنهام به هنگام قطع همکاری با یکدیگر داشته‌اند، می‌تواند مانعی برای حضور پوچتینو ۴۷ ساله روی نیمکت شیاطین سرخ باشد، چرا که طبق توافق صورت گرفته بین طرفین اگر این سرمربی آرژانتینی بخواهد در این فصل هدایت تیمی را برعهده بگیرد باید ۱۰ میلیون پوند به تاتنهام غرامت بپردازد.

این سرمربی آرژانتینی که در ماه مِی ۲۰۱۸ قراردادش را با تاتنهام پنج ساله تمدید کرده بود، با اخرج شدنش از سمت سرمربیگری اسپرز، هزینه‌ای ۲۰ میلیون پوندی به عنوان غرامت بابت قطع همکاری زودهنگام روی دست مدیران این باشگاه انگلیسی گذاشت. به این ترتیب اگر او در این فصل سرمربی منچستریونایتد شود، طلب ۲۰ میلیون پوندی‌اش از باشگاه تاتنهام به ۱۰ میلیون پوند کاهش پیدا خواهد کرد.

پیش از این آلفردو پدولا، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسپورت ایتالیا» مدعی شده بود پوچتینو مذاکرات خود با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد برای قبول سرمربیگری این تیم از فصل آینده را آغاز کرده است. بر اساس ادعای این خبرنگار ایتالیایی، شرط سرمربی پیشین تاتنهام برای پذیرفتن پیشنهاد منچستری‌ها، داشتن کنترل کامل بر امور نقل‌وانتقالات باشگاه است.

مائوریسیو پوچتینو که اخیراً از لیگ برتر انگلیس و لالیگا به عنوان بهترین لیگ‌های جهان یاد کرد و به نوعی از علاقه‌اش برای سرمربیگری در یکی از این دو لیگ سخن گفت، پیش از این مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا نیز قرار داشت.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال ۲۰۱۴ هدایت اسپرز را برعهده داشت و نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، اما این تیم را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی