نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در مورد شایعات اخیر و پیوستنش به تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به تیم استقلال و شهرخودرو خسته نباشید می‌گویم که با وجود مشکلاتی که ببود، با شایستگی توانستند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. معتقد هستم که این ۴ نماینده می‌توانند حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشند و نشان دادند که مردم ایران انسان‌های سخت کوشی هستند.

او ادامه داد:‌ در بازی قبلی که حدود ۵۰۰ پاس رد و بدل شد و مالکیت بازی دست ما بود، تیم حریف نتوانست یک موقعیت روی دروازه ما ایجاد کند و ما از دقیقه ۲ تا ۹۴موقعیت داشتیم و افسوس خوردیم که چرا نتوانستیم پیروز میدان باشیم و به نظر من فوتبال ما را به خاطر بی‌دقتی‌های خودمان تنبیه کرد. بازی پیش روی ما هم از سختی‌های خودش برخوردار است. تیم فولاد یک فوتبال بسته با ضد حمله ارائه می‌دهد که یک کپی از سیستم کی‌روش است. ما چند مصدوم داریم و در بازی قبل با یک دفاع وسط بازی کردیم و تیم ما نتوانست با ترکیب کامل وارد میدان شود. فولاد تیم بسیار خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. شاید یکی از مشکلات تیم حریف، وجود بعضی بازیکنانی است که از شرایط مسابقه دور هستند.

قلعه‌نویی افزود: ما باید دنبال این باشیم که زیبایی‌هایی فوتبال لذت ببریم و به سمتی برویم که قشنگی‌های فوتبال را نبینیم. امیدوارم نگرش فوتبال ما به سمتی برود که بتوانیم زیبایی‌های فوتبال را ببینیم. شرایط زمین تیم ما هم خوب است و وضعیت برای مسابقه آماده است.

سرمربی سپاهان درباره اخبار منتشر شده درباره سرمربیگری تیم ملی گفت: من هر کجا که بودم با همه وجودم کار کردم. من یک روز به استقلال اهواز رفتم و در نیم‌فصل استقلال تهران با من تماس گرفت و آقای علی شفیع‌زاده و آقای رمضانی هم شاهدان زنده این مسئله هستند. من استقلال اهواز را نبسته بودم و در خطر سقوط بود و من به استقلال تهران گفتم که اخلاقی نیست که من تیم را در میانه راه کنار بگذارم. یک روزی من در ذوب‌آهن داشتم تمرین می‌کردم فردی به نام میلاد به سراغ من آمد و درباره مشکلات سپاهان صحبت کرد و من در جواب گفتم که اینجا محل تمرین ذوب‌آهن است و من در جایی دیگر با شما صحبت می‌کنم. بودجه تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر نسبت به چهار تیم کمتر است و نسبت به ۳ تیم ۵۰ درصد بودجه ما را تشکیل می‌دهد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: ما در آن سال توانستیم با ذوب‌آهن یک جایگاه خوب در لیگ برتر به دست آوریم و دوم شویم و به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم رفتیم. روزی که آقای میلاد پیش من آمد و من یک تیم چهاردهم جدول را رها می‌کردم و به یک تیم دوم جدول می‌رفتم، مقداری کم لطفی بود اما الان یک تیم دوم جدول را رها می‌کنم چون شما می‌دانید که همه مربی‌ها دوست دارند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. سپاهان به لحاظ بودجه‌ای از چهار تیم لیگ برتر است اما در سال اول ما راه خود را پیدا کردیم. امسال هم به نسبت بودجه خود خیلی جلو تر هستیم. یعنی مسیری که باید 5 ساله طی می‌کردیم، در دو سال موفق شدیم پشت سر بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی