۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید هافبک بوسنیایی‌اش آماده بازی با فیورنتینا در رقابت‌های سری A ایتالیاست.

به گزارش خبرورزشی، مائوریتسیو ساری که تیم تحت هدایتش بعدازظهر فردا (یکشنبه) در هفته بیست‌ودوم سری A ایتالیا پذیرای فیورنتیناست، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: آمار نگران‌کننده نیست، چون مسیری که در آن قرار داریم، در تمامی رقابت‌ها به خوبی پیش می‌رود. همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام، ما همگی این حس را داریم که هنوز می‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی افزود: فیورنتینا تیمی است که با بازیکنانی زیاد به سختی دفاع می‌کند. فیورنتینا می‌داند چطور حمله کند و این را در بازی‌های اخیر نشان داده است. ما باید در تقابل با آنها توپ را سریع به گردش در بیاوریم و در دفاع شکل خود را حفظ کنیم.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر همچنین درباره وضعیت هافبک آلمانی تیمش اظهار داشت: سامی خدیرا در حال پیشرفت است، اما در چند روز گذشته به آنفولانزا مبتلا شده است. بازگشت او به شرایط بازی نباید خیلی طول بکشد، اما نمی‌توانم زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام کنم.

ساری که این فصل تیمش در بازی‌های مهمی همچون تقابل با لاتزیو و ناپولی تن به شکست داده است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: دوست ندارم در یوونتوس از من به خاطر پیروزی‌های مهم یاد شود، حتی اگر این باشگاه به پیروزی عادت داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت هافبک بوسنیایی یوونتوس اظهار داشت: میرالم پیانیچ از ناحیه پا دچار کبودی شده، اما دو روز گذشته با تیم تمرین کرده و آماده بازی است.

سرمربی راه‌راه پوشان تورین درباره دروازه‌بان 42 ساله تیمش اظهار داشت: نمی‌دانم بوفون چه زمانی بازی بعدی‌اش را انجام خواهد داد. هر موقع که دوباره هر سه روز یکبار مجبور به بازی کردن شدیم، دوباره از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد.

مائوریتزیو ساری ادامه داد: از باشگاه نه در پنجره زمستانی و نه در نقل‌وانتقالات تابستانی چیزی نخواستم، چون یوونتوس ترکیب قدرتمندی دارد و باید با ویژگی‌های بازیکنانم خود را وفق دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی