نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامه رئیس فدراسیون هاکی به وزارت ورزش و تاریخ ارسال آن نشان می‌دهد که وی درباره عدم عضویت علی دایی در هیئت رئیسه ماجرا را به دور از واقعیت مطرح کرده است.

به گزارش خبرورزشی، رشته هاکی روز گذشته بیشتر نامش را با یک خبر بزرگ و البته تکذیب شده بر سر زبان‌ها انداخت. ماجرای این اتفاق از آنجا شروع شد که وزارت ورزش و جوانان روز گذشته (شنبه) از عضویت علی دایی مهاجم و سرمربی سابق تیم ملی در هیئت رئیسه فدراسیون هاکی خبر داد.
این خبر شوک‌آور بود؛ چرا که نام علی دایی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال مطرح است و در چنین شرایطی به یک‌باره حکم عضویت او در هیئت رئیسه در فدراسیون هاکی از سوی نهاد اول ورزش ایران و به امضای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش منتشر شد.
چند ساعت بعد علی دایی با انتشار یک پست اینستاگرامی واکنش بسیار تندی به این ماجرا نشان داد و نوشت: «من عادت کردم به بازی‌های زشت پشت پرده برای خراب کردنم پیش شما. یک سال قبل صحبت‌هایی با من شد که من هرگز موافقت نکردم، چون همیشه در جایی وارد می‌شوم که مفید باشم، نه ورزشی مثل هاکی که هیچ سررشته‌ای از آن ندارم. حالا دقیقاً امروز با اهدافی خاص خبری بدون هماهنگی با من، بعد از یک سال منتشر و سریع همه جا رسانه‌ای می‌شود، آن‌هم دقیقاً در روز‌هایی که همه مردم فوتبالدوست ما می‌دانند چرا و به چه دلیل و از چه سمتی این خبر منتشر شده است.»
پس از انتشار این پست ایستاگرامی، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی به خبرگزاری تسنیم گفت: «شش ماه پیش علی دایی و یزدانی، معاون خدمات شهری را برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون هاکی معرفی کردیم که وزارت ورزش و جوانان یزدانی را تأیید کرد، اما، چون اسمی از علی دایی نبود، فکر می‌کردیم حضورش در فدراسیون هاکی منتفی شده است.»
قدیمی رسماً اعلام کرد که ۶ ماه قبل درخواست عضویت علی دایی در هیئت رئیسه را به وزارت ورزش ارائه کرده است، اما نامه او به شروین اسقبان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها بیانگر شرایط دیگری است. طبق این نامه، قدیمی در تاریخ ۲۹ مهر ۹۸ این موضوع را رسماً به وزارت ورزش اعلام کرده و در آن نیز به نامه ۸ مهر ۹۸ و همچنین نامه دیگری در تاریخ ۱۷ مهر ۹۸ اشاره کرده است.
نکته مهم اینکه اسبقیان نیز یک روز بعد یعنی در تاریخ ۳۰ مهر ماه نامه را به امور مجامع جهت اقدام ارجاع داده است تا بدین ترتیب کار‌های مربوطه برای عضویت افراد مورد نظر در هیئت رئیسه انجام شود.
 
سندی که ادعای رئیس فدراسیون هاکی درباره دایی را رد می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی