نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خواهان پایان کدورت پیش آمده میان امیر قلعه نویی و جواد نکونام شد.

به گزارش خبرورزشی، مسابقه تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان جدا از موضوعاتی که داخل زمین پیش آمد، با حواشی بعدش خبرساز شد. جایی که جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی علیه یکدیگر مصاحبه های تندی را انجام دادند. حالا در چنین شرایطی سعید آذری مدیرعامل کنونی فولاد که در ذوب آهن سابقه کار کردن با امیر قلعه‌نویی را نیز دارد، خواهان پایان کدورت این دوچهره برجسته فوتبال ایران است.
آذری در این باره گفت: من با امیر قلعه‌نویی دیدار کوتاهی داشتم. با جواد نکونام هم به عنوان سرمربی تیم خودمان به صورت روزانه در ارتباط هستم. در چنین شرایطی از هردوی این بزرگواران می خواهم به ماجرای پیش آمده پایان بدهند و خصومت های قدیمی را کنار بگذارند.
قلعه نویی و نکونام این مسائل را تمام کنند
وی ادامه داد: امیر قلعه‌نویی بزرگتر فوتبال ما است و نکونام نیز کاپیتان سابق تیم ملی است. حالا شاید در گذشته و در استقلال اختلاف هایی بین آنها پیش آمده اما الان آنها شخصیت حقوقی دارند و نباید به این مسائل دامن بزنند. از طرفی این خصومت ها می تواند روی عملکرد بازیکنان سپاهان و فولاد هم تاثیر بگذارد و از طرفی عایدی برای دو طرف ندارد.
مدیرعامل فولاد همچنین گفت: از هردو عزیز و بزرگوار خواهش می کنم که این مسائل را تمام کنند چون چنین چیزهایی در شان و شخصیت دو مربی نیست. خصوصا اگر امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، این مساله روی ذهن هردو طرف تاثیر می گذارد. واقعا در شان هیچ کدام از آنها چنین موضوعی نیست و به همین خاطر از آنها خواهان پایان کدورت پیش آمده هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی