۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال شهرخودرو به دلیل مصاحبه بعد از بازی با ماشین‌سازی به کمیته انضباطی فراخوانده شد.

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار گذشته خود در مشهد موفق شد ماشین سازی تبریز را شکست دهد، اما بازیکنان و کادر فنی این تیم بعد از پایان مسابقه به عملکرد زاهدی‌فر داور این دیدار اعتراض داشتند.

مهدی رحمتی بعد از پایان این مسابقه در مقابل دوربین‌های تلویزیونی گفت: من قصد اتهام زدن ندارم و کاری هم به اشتباهات قبلی این داور (زاهدی‌فر) ندارم، اما این بار از آقای ممبینی خواهش می‌کنم که فیلم بازی ما را ببیند و نظرش را در مورد اخطار‌های بی‌موردی که به بازیکنان ما داده می‌شد اعلام کند. از آقای ممبینی خواهش می‌کنم ذهنیتی برای ما ایجاد نکنند تا قبل از بازی استرس شرایط داوری را داشته باشیم. از رئیس کمیته داوران می‌خواهم در چیدن داوری بیشتر دقت کند.

بعد از این اظهارات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رحمتی را فراخوانده و با ارسال نامه به باشگاه مشهدی خواستار حضور گلر این تیم در فدراسیون فوتبال شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که کمیته داوران فدراسیون فوتبال کوچکترین انتقادی را به کمیته انضباطی ارجاع داده، اما در قبال انتقاداتی که به عملکرد داوران می‌شود واکنشی نشان نمی‌دهد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد تصمیمات تک نفره در این کمیته کاملا مشهود است و مشخص نیست فدراسیون فوتبال چگونه روی عملکرد این کمیته نظارت می‌کند. به طور مثال اسماعیل صفیری عضو کمیته داوران روز یکشنبه در گفتگو با فارس مدعی شد در هیچکدام از تصمیمات این کمیته نقش ندارد و تنها اسم او در کمیته داوران ثبت شده است.

هدایت ممبینی به عنوان رئیس کمیته داوران در مقام پاسخگویی به هیچکس از جمله رسانه‌ها نیست و وی به عنوان نفر اول این کمیته حتی در قبال اتفاقات و جنجال‌هایی که در کلاس دانش افزایی ۱۰ روز پیش رخ داده سکوت کرده است. این اتفاقات در حالی رخ داده که شنیده می‌شود وی قصد دارد برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی