نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، و دو تیم لیگ برتری دیگر به جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت مجتبی لطفی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 350 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ 24 میلیون و 950 هزار ریال مابقی هزینه دادرسی در حق فدراسیون محکوم شد.

* براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت معین پورشعبان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 654 هزار بابت هزینه دادرسی محکوم شد. (این رأی قطعی است)

* در پی شکایت سروش محمدزاده از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 170 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ سه میلیون و 703 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت هومن صمیمی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

* با توجه به شکایت جلال‌الدین علی‌محمدی از باشگاه سپاهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 660 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت مبلغ 79 میلیون و 788 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی