۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌های سابق تیم فوتبال استقلال با حضور در محل تمرین این تیم به شاگردان فرهاد مجیدی روحیه دادند.

مصدومان استقلال جدا تمرین کردند

به گزارش خبرورزشی، تمرین امروز استقلال از ساعت 12:30 در شرایطی برگزار شد که تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش تمرین آبی‌پوشان خود را به مجموعه ورزشی انقلاب رساندند.

* پیش از شروع تمرین میلیچ و فرهاد مجیدی با خبرنگاران گفت‌وگو کردند.

* شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و محمد بلبلی دیدار روز پنج‌شنبه تیم‌شان مقابل پرسپولیس را از دست دادند. در این بین بلبلی نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر به مسابقه روز پنج‌شنبه نمی‌رسد.

* آتیلا حجازی، علیرضا نیکبخت واحدی و فرزاد مجیدی ستاره‌های سابق استقلال امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرده و به بازیکنان و کادر فنی این تیم روحیه دادند.

یک استقلالی دیگر هم دربی را از دست داد

 تمرین امروز آبی‌پوشان در شرایطی برگزار شد که سیاوش یزدانی و عارف غلامی به صورت جداگانه تمرین کردند.

* هنگامی که برنامه‌های تاکتیکی استارت خورد فرهاد مجیدی با جدیت فراوان نکات لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. وی در برخی از تمرین از تدارکات استقلال خواست حتی آب‌هایی را که برای نوشیدن تهیه شده به میانه زمین ببرد تا حواس بازیکنان به بخش‌های دیگر تمرین پرت نشود.

* امیرحسین کارگر مدافع جوان استقلال نیز امروز به صورت جداگانه زیرنظر ربانی مربی بدنساز آبی‌پوشان تمرین کرد.

* فوتبال درون تیمی آبی‌پوشان امروز در شرایطی در نیمی از زمین بین دو تیم نارنجی و آبی برگزار شد که بودروف مدافع تنومند و بلغارستانی این تیم در چندین صحنه مهدی قائدی را سرنگون کرد. البته مهاجم ریزنقش استقلال در یک صحنه این بازیکن را از پیش‌رو برداشت و دروازه پورحمیدی دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان را باز کرد.

* فوتبال درون تیمی آبی‌پوشان در شرایطی برگزار شد که علی دشتی در این آیتم حضور نداشت و تنها از گوشه زمین نظاره‌گر برنامه‌های آبی‌پوشان بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی