نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: شجاع جسور و محکم بازی می‌کند و باتعصب است. کاش کمی بر اعصابش مسلط بود و کمتر کارت می‌گرفت.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی فنونی‌زاده، مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط این روز‌های سرخپوشان در آستانه شهرآورد با ما هم صحبت شد، این گفت‌وگو را بخوانید.
 
بازی با صنعت نفت آبادان را چطور دیدید؟
بچه‌ها عالی کار کردند. اگر در خط حمله دقت کافی داشتیم قطعاً بیش از ۳، ۴ گل می‌زدیم. به اعتقاد من تیم برتر میدان پرسپولیس بود چرا که بار‌ها دروازه میزبان را تهدید کرد و حتی دو بار هم توپ را به تیرک دروازه کوبید.
 
پرسپولیس حالا باید مهیای بازی با استقلال شود، نظر شما چیست؟
شهرآورد شرایط خاصی دارد و تمام نگاه‌ها را به سود خودش معطوف می‌کند و ربطی هم به اینکه کدام تیم روی کاغذ ضعیف یا قوی است، ندارد. پرسپولیسی‌ها هم باتجربه هستند و خوب می‌دانند قرار است چه بازی حساسی را انجام دهند. به نظرم اگر پرسپولیس شهرآورد را ببرد احتمال قهرمان شدنش در لیگ برتر زیاد می‌شود.
 
یعنی پرسپولیس توان برتری مقابل استقلال را دارد؟
شک نکنید پرسپولیس برنده شهرآورد می‌شود. اینکه استقلال چند بازی خودش را برده دلیل نمی‌شود که تیم بهتری باشد. شما هر طور حساب کنید از لحاظ مهره‌ای و تجربه شرایط پرسپولیس بهتر است.
 
این شهرآورد چقدر برای گل‌محمدی مهم است؟
بسیار زیاد. یحیی تازه به پرسپولیس آمده و اگر شهرآورد را ببرد خودش را برای مدت‌ها بیمه خواهد کرد. یحیی مربی باهوش و باانگیزه‌ای است و سال‌ها خودش را در تیم‌های لیگی ثابت کرده ضمن اینکه با جو شهرآورد آشناست و خودش بار‌ها در شهرآورد بازی کرده است. او پرسپولیس را با ترکیبی ایده‌آل راهی میدان خواهد کرد.
 
شجاع خلیل‌زاده هم که محروم است.
حیف شد. من سبک بازی شجاع را دوست دارم و او مرا یاد جوانی خودم می‌اندازد. شجاع جسور و محکم بازی می‌کند و باتعصب است. کاش کمی بر اعصابش مسلط بود و کمتر کارت می‌گرفت. با این وجود ما مدافعان خوبی داریم که جای خالی شجاع را پر خواهند کرد.
 
در خط حمله هم استوکس می‌تواند بازی کند.
او در تراکتور عالی بود و اگر در شهرآورد بازی کند با انگیزه‌ای که دارد شک نکنید گل می‌زند. اوساگونا هم پرتلاش و باانگیزه است و در کنار علیپور خیلی دوندگی دارد. روی هم رفته پرسپولیس از لحاظ فنی و مهره‌ای بهتر از استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی