نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی بر این باور است که هاشمیان انتخاب خوبی برای تیم ملی است. او همچنین گفت در صورتی که پیشنهادی از فدراسیون داشته باشد به آن فکر می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، حشمت مهاجرانی با اشاره به بحث انتخاب سرمربی جدید و چالش‌هایی که برای فدراسیون فوتبال ایجاد شده است، گفت: به دلیل مشکلات مالی و برخی مسائل نمی‌توانیم در این وضعیت مربی خارجی بیاوریم. در حال حاضر انتخاب مربی ایرانی بهترین کار است. قبلاً هم به این موضوع اشاره کردم که در فوتبال ایران مربیان توانمندی داریم که می‌توانند به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: نباید زمان را از دست بدهیم و باید سرمربی هر چه سریع‌تر انتخاب شود. فدراسیون فوتبال باید برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید با کمیته فنی مشورت کند و اینطور نباشد که چند مسئول با تصمیم خودشان و بدون مشورت اقدام به انتخاب سرمربی تیم ملی کنند.

مهاجرانی در خصوص احتمال انتخاب وحید هاشمیان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و اینکه گفته می‌شود فدراسیون روی او به عنوان مدیر فنی نظر دارد، تأکید کرد: واقعیت این است که فدراسیون فوتبال هیچ تماس یا مذاکره‌ای تا این لحظه با من نداشته و اگر هم پیشنهادی برسد فکر می‌کنم و در نهایت تصمیم می‌گیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا هاشمیان انتخاب مناسبی برای تیم ملی است» گفت: وحید هم یک مربی جوان و آینده‌دار است. شما دیدید که استقلال و شهر خودرو با مربیان ایرانی که تازه کارشان را شروع کردند، نتایج خوبی در آسیا گرفتند. انتخاب مربیان جوان برای تیم ملی از جمله هاشمیان، جسارت، شهامت و شجاعت می‌خواهد.

سرمربی پیشین تیم ملی با اشاره به دربی روز پنجشنبه و تقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: هر دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند. استقلال بعد از جدایی استراماچونی، مسیر موفقیت‌آمیز خودش را ادامه داد و فرهاد مجیدی توانست نتایج خوبی بگیرد و تیمش را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم برساند. پرسپولیس هم با یحیی گل‌محمدی صدرنشین لیگ است و این مربی هم شروع خوبی در تیم جدیدش داشت. هر دو تیم از لحاظ فنی و روحی در شرایط خوبی هستند و خیلی‌ها انتظار دارند که یک بازی جذاب و زیبا از دو تیم ببینند.

مهاجرانی در پاسخ به این پرسش که «شانس کدام تیم برای برد بیشتر است؟» تأکید کرد: نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست و هر دو تیم شانس خوبی برای رسیدن به پیروزی دارند. مطمئناً عملکرد بازیکنان نقش مهمی در نتیجه بازی دارد، همه چیز در زمین مسابقه مشخص می‌شود و باید دید کدام تیم با تمرکز بیشتر و اشتباه کمتر بازی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی