نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال روز ۲۵ اسفند سال ۹۸ انتخابات خود را برگزار می‌کند و در این راستا از همین حالا گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، منابع موثق خبری اعلام کردند وزارت ورزش به حیدر بهاروند اعلام کرده به هیچ‌وجه حق حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارد. این یعنی تا اینجا تلاش‌های او به همراه قنبرزاده و همین‌طور کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان به ثمر ننشسته است. آن‌ها یک ائتلاف سه نفره دارند تا آرا را مال خود کنند. از سویی دو چهره مطرح دیگر فدراسیون و همین‌طور مهدی تاج هم در این تیم حضور دارند، اما وقتی بهاروند نتواند بیاید، از این جمع بازنشسته‌ها چه کسی باید رئیس شود؟

با خبر شدیم ممکن است آن‌ها با حسین قریب مدیر سابق استقلال ائتلاف کنند؛ مدیری که یک بار قبلاً در انتخابات شکست خورده بود. نکته اینجاست که می‌گویند قریب گزینه وزارت ورزش هم هست! از سوی دیگر بعضی‌ها اطراف فدراسیون فوتبال محمدرضا ساکت و نبی عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس را داخل یک خودرو دیده‌اند. اینکه آن‌ها در چنین شرایطی با هم جلسه بگذارند آن هم در ماشین، نکته عجیبی است، اما عجیب‌تر از هر چیز دیگری بندی است که در اساسنامه گنجانده شده که طبق آن تنها افرادی می‌توانند وارد انتخابات فدراسیون فوتبال شوند که ۱۰ امضا از اعضای مجمع بگیرند! یعنی الان علی دایی بخواهد کاندیدا شود، باید به دست‌بوسی ۱۰ رئیس هیئت فوتبال برود تا امضا جمع کند و مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورد! باخبر شدیم محمد دادکان که قصد داشت در انتخابات شرکت کند به خاطر همین بند قید آن را زد. همچنین خبر رسیده مصطفی آجرلو مدیرعامل اسبق پاس و تراکتور هم اسب خود را زین کرده تا در انتخابات حاضر شود. باید دید تا یک‌شنبه آینده که زمان ثبت نام‌ها به پایان می‌رسد چه کسانی وارد گود خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی