نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال گیلان با حضور 3 تیم در رقابت های لیگ یک که شرایط خوبی هم ندارند بحرانی ترین روزهای تمام سال های اخیر را تجربه می کند.

به گزارش خبرورزشی، فوتبال گیلان به دلیل فقدان بزرگتر در هرم مدیریت ورزش استان، با مشکلات زیادی مواجه است. جدا از مشکلاتی که تیم های گیلانی به لحاظ مالی دارند از نظر مدیریتی هم هر کدام در آستانه فروپاشی هستند.
از سپیدرود بگیرید تا داماش و ملوان انزلی، هر کدام چنین چالش هایی را تجربه می کنند و حالا کار به جایی رسیده که داماش در هفته ای که گذشت به خاطر همین مشکلات از سفر به کرمان بازماند.

با این که بلیت هواپیما هم تهیه شده بود اما داماشی ها به دلیل مشکلات مالی از سفر به کرمان سر باز زدند تا بار دیگر از مسولان داماش سوال کنیم این تیم سرانجام باید به یک ارگان خصوصی جدید واگذار شود یا نه؟

اگر داماش با تکیه بر منابع شخصی که تاکنون خانواده حاجی پور زحمتش را کشیده اند اداره می شد، قطعا مشکلی نبود و این راه ادامه پیدا می کرد اما مساله این است که داماش نیاز به خریداری دارد که بتواند از عهده مخارج سنگین تیمداری بربیاید و خریداران جدید نیز باید توجیه اقتصادی مناسبی در این زمینه برای سرمایه گذاری پیدا کنند.

هر چه هست اینکه اگر خریداری برای داماش وجود دارد که مسولان استان نیز باید مسولیت واگذاری آن را بر عهده بگیرند، زمان را بیش از این نباید تلف کرد؛ چون داماش گیلان تنها تیم گیلانی حاضر در رقابت های لیگ یک است که می تواند خودش را در میانه های جدول نگه دارد؛ سپیدرود و ملوان که متاسفانه برای فرار از سقوط می جنگند و این نکته برای فوتبال این استان خوبیت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی